2010. szeptember 10., péntek

Megérkezett :))))

Az imént hozta a postás bácsi, már a mosógépben pörög, hogy szép tiszta és illatos legyen, és legfőképp, hogy vasárnap reggelre megszáradjon, mert jön velünk Alsópáhokra Zsuzsu. Az én vadizsír szépséges mei-teiom:))))
Tudom, meghibbantam! Anyukám is azt gondolta, amikor a kölcsön MT--t megmutattam neki, meg azt is, hogyan kell felkötni magamra inkl. gyerek. Majd szívinfarktust kapott, állandóan odanyúlt, én meg így nem találtam az előre odakészített madzagokat, és persze, hogy bénáztam. De a végén sikerült, csak anyukámnak volt nagyon furcsa, szerinte ez nem biztos, hogy jó dolog. Majd megszokja :)))))))
Jaj, mindjárt indulunk miniszabira. Az idő pocsék, remélem vasárnapra arrafelé már jobb lesz, mert nemcsak a hotelben bent szeretnénk lenni, hanem kicsit kirándulni, meg sétálni nagyokat. No jó, úszni is (Csupit is megúsztatjuk!), meg relaxálni. Beszéltem a konyhaséffel, tök készségesek voltak, azt mondták, hogy megértik, hogy a pici még nem eszik mindenfélét, mert a hozzátáplálás kellős közepén vagyunk, ezért ha megérkeztünk, keressem őket, mondjam meg, hogy mit és hogyan főzzenek meg, és ők megfőzik. Szeretem az ilyen helyeket ... mondjuk ennyi pénzért :))))
Elnézést, hogy nem jelentkeztünk eddig. Beindult a munka Balunál, volt du műszak is már, és ez azért kicsit fárasztó - mindkettőnknek. És az idő sem éppen hangulatjavító, eléggé bömbilla is voltam, no és fáradt is. Igaz, a gyerek mostanában jókat alszik éjjel, ez a kúp nagyon pipec :) Kedden voltunk dokinál, minden ok, szépen növexik, két hónap múlva kell csak megint mennünk, addigra már szerintem bekúszik a rendelőbe majd. Egyenlőre még csak pörög és helikopterest játszik: a hasán kezét-lábát lendítve oldalra pörög. Ezzel a módszerrel azért már oda kell figyelni, mert 1 perc alatt megteszi a két méter távot a játszószőnyeg és a konnektorok vagy a vasalóállvány között, és azok nem játékból vannak ott. Kicsit olyan ez, hogy alig várjuk, hogy elinduljon, kússzon, oszt utána meg visszasírjuk azt, amikor még ott lehetett hagyni, és nyugodtan elmenni mondjuk pipilni.

Annyi mindent szerettem volna írni, hogy mik történtek a héten, de ilyenkor vhogy elszáll az ihlet. Voltunk EON Családi Napon Csupival, ebédeltünk, beszélgettünk, oszt hazajöttünk. Itt voltak Buksiék, velük Orfű sétát ejtettünk, édes volt, ahogy a két apuka hátiputiban vitte a gyerekeket (ja bocs, Balu hason, Buksi papa vitte háton KisBuksit). Lett fotó is, majd Balu intézkedik megtekintés ügyben - nekem ez továbbra sem megy.

Ugyan ez babaoff, de jól felnyomták a héten az agyamat. Történt, hogy egyik nap észrevettem, hogy a tavaly (szeptemberben) vásárolt cipőm oldalánál a varrás eleresztett. Elvittem cipészhez, hogy mit lehet tenni, ő nem nagyon biztatott, de mondta, hogy vigyem vissza, ez egyértelmű anyaghiba, van 2 év jótállás, elviszik bevizsgálják, oszt csere / fizetnek. A blokk megvolt, be is mentem az üzletbe. Na ott jól kioktattak, hogy hát mit akarok én, már nem garanciális (az fél év). Mondtam tudom, de 2 év jótállás van. Igen, hümmögte az eladó, nézegette, hogy ja, de eze gy éves cipő, biztos sokat használtam. Én kedvesem felhívtam rá a figyelmet, hogy egy őszi /tatavszi cipőt nem hordok 365 napon át, pláne nem télen a mínuszban és nyáron a 40 fokban, úgyhogy nekem ne rizsázzon. Kiderült, hogy be lehet vizsgáltatni, de nekem kell fizetnem a vizsgálat díját (6-8000 HUF között), és ha ki is derülne, hogy valóban hibás a termék, akkor sem köteles a kereskedő elfogadni a jegyzőkönyvet, mehetek bíráskodni. Na ennyit a fogyasztók védelméről! :((
Visszavittem a cipészhez, megcsinálja 2.000 HUF-ért, és szerinte elérte a boltos, amit akart - "kedves stílusával" lebeszélt arról, hogy bevizsgáltassak. Nem tudom, mitől lettem ilyen nyuszi. Szeretem ezt a cipőmet. Ma lesz kész.

Ja, és szeretném megjegyezni, hogy tegnap a Zuram kollekciója újabb 2 Esprit pólóval gyarapodott :)) Olyan szépek, és olyan jól állnak rajta, és most már nagyon itt az ideje, hogy szanáljunk a cca 40 pólója között, ugye Drágám :)))

Zárom magam, mindenkinek kellemes napot kívánok!
Pusszantás!

4 megjegyzés:

szokei írta...

Axa is Espritben? :))
Alig várod majd, hogy beszéljen és amikor beszél várod, hogy csöndben legyen. :))

Zsófi írta...

Boldog névnapot, Nic! :)

Nikolett írta...

Boldog névnapot kívánunk mi is!

Nico írta...

Köszönöm :)