2010. szeptember 11., szombat

Árva fogkefe....

Tegnap este óta árvállik egyedül a fogkefém a fürdőben. Balu hazajött a munkából fáradtan, kicsit babázott, elment vásárolni, összepakolt, és elment. Vitte a fogkeféjét is.
Az idő is olyan szomorú volt, esett. Anyukám és apukám jöttek át, apu zárat javítani, mert elromlott a WC-nek a zárja, és nehogy ne bírjak kijönni - vagy bemenni. Anyu pedig azért, hogy ne legyek egyedül Csupival, hiszen Balu elment. Én is elmentem, ki kellett mennem kiszellőztetni a fejem, oxigénre vágytam, az sem zavart, hogy esett az eső. Sétálni nem mentünk, játszottunk, fürdettünk etettünk. Csupi fél 9-kor ágyban volt, ilyen korán még sosem. Ő is érezhette apukája hiányát, mert 11-kor és éjfélkor is felsírt, nehezen nyugtattam meg. Nem aludtam jól, hiányzott a párom, hiába szorítottam magamhoz az itt felejtett pizsama pólóját, de az sem tudta pótolni. Csak egy sms-t váltottunk.

Nem tudom merre jár.

De itt meg tudom nézni: www.jarmukovetes.hu. A 6-os autó. Georallyen van :D

Most pakolok, készülődök, este jön haza vmikor, és holnap IRÁNY A KOLPING :)))) ... eső, hagyd abba azt, amit csinálsz és engedd ide a napocskát!!!!!!!!!

4 megjegyzés:

Zsófi írta...

Ha nem tudtam volna, mit csinált Axa tegnap este, még meg is ijedtem volna a másodperc töredékére. :)

Nico írta...

kicsit kekeckedtem :))) csak kicsit szándékosan :)))))

szokei írta...

Kicsit??? Kicsit nagyon! :))
Mi lett a verseny végeredménye?

Nico írta...

Van ez úgy :))
Másodikak lettek, egy hajszálon múlott csak.