2010. szeptember 6., hétfő

74

Ennyi kiló vagyok. Igen tudom ennek sokan marhára örülnének :) Én is örülök, az egyetlen bökkenő csak az, hogy Október 2. esküvőre megyünk...és bizony amikor a sajátom volt 3 éve akkor nem ennyi voltam...hanem 2-3al kevesebb... Tegnap felpróbáltam az esküvős gatyót..háát igen csak kitellek benne...így most 3-4 hét fogyikúra következik.. le kell passzolnom, hogy belepasszoljak a gatyeszomba.. Na nem fogok csinálni semmi drasztikusat. Csak pl. elhagyom a sütiket, és csökkentem a tápadagomat (Igen tudom, ha Isten is úgy akarja ma befejezem a 3.0át és megkapjátok azt is!) Kéne többet is mozogni.. csak ezt a legnehezebb kivitelezni.. max. majd többet sétálok a kicsivel. Szóval kalandra fel! Kíváncsi leszek hogy sikerül!

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Azt hittem, Nic írja ezt, már azon gondolkodtam, hol a fenében van rajta 74 kiló :) De neked ez nem sok! Hány centi vagy?

szokei írta...

Nic is lehet 74 kg. Magára vesz 2-3 hordozót benne 1-1 jól fejlett 2 éves gyerekkel és már is meg van a 74 kg. :))

Axa írta...

Zsófi: 179 cm. ehhez ez a testsúly tudom jó, de most nincs xx ezer forintom új gatyát venni az öltönyhöz..
Hehe Pittám lassan 1 hordozónk tuti lesz! :)

Zsófi írta...

húzd be a hasad :D

Axa írta...

egész este behuzott hassal legyek? na nemáááá :)