2010. szeptember 17., péntek

No comment

Az imént volt egy hívásom az egyik meg nem nevezendő, A-val kezdődő nagy nemzetközi biztosítótól. A hölgy pár percre akart csak feltartani, és rögtön ezzel kezdte:
Hölgy: Ön aktív kereső?
Én: Nem.
Hölgy: Nyugdíjas? (khmm, ezek szerint öreg a hangom...)
Én: Nem.
Hölgy: Hanem?
Na itt kiakadtam. Ennyi van csak a kérdezőbiztosok ikszelős lapján? Az nem lehet, hogy pl. tanuló? Vagy ebben a világban sajnos soxor előforduló, hogy munkanélküli? Vagy pl. Háztartásbeli, Gyed/Gyesen lévő? Csak két variáció van? Egyébként megmondtam, erre kérte, hogy beszéljek hangosabban, nem érti, amit mondok. Mondtam neki, hogy itt alszik mellettem a gyerek. Erre ő, Ó, akkor csak pár percig zavarna. Erre én: nem kívánok váltani, ne is folytassa. De miért nem, és melyik pénztár tagja vagyok... Miért nem lehet megérteni? Majd ha akarok, akkor megkeresek vkit! (bocs, pár éve még én is rázúdítottam a call centeres kollégáinkat az ügyfeleinkre, hogy vegyenek földgázt, de nem volt a kérdőív ennyire erőszakos, és nem utolsó sorban nem csak kétféle "állapot" volt benne...)

Uff.

3 megjegyzés:

szokei írta...

Nálam nem jutnak el a callcenteresek a 2. kérdésig se. :)))

Dávid írta...

Totál kizökkentetted az olvasásból :)

Nico írta...

Szegényt, biztos, nem számított arra, hogy az eldöntendő kérdésre eldöntött Igennel vagy Nem-mel válaszolok :)))