2010. szeptember 4., szombat

I'm so happy - KMA leszek :)

K, azaz Közepesen. Magyar Anya. Igaz, félig német, de ez apróság. A lényeg, hogy hamarosan KMA leszek :) a mosódió és a mosható pelenka és betét még nem, de a hordozás ezennel jelentem, hogy igen :))) Ja, hogy fordítsam le? Tegnapelőtt - nem bírva magammal - felhívtam az egyik NMA-t, akinél 3 mei teit is próbáltam, és elkértem tőle egy napra azt, amelyik akkor a legkényelmesebb volt. Tegnap Balu közreműködésével a kezembe is kaparintottam, és Csupi ébredése után a szokásos shoppingolásunkra vittem magammal. A spar parkolóban álltunk le (DM-ben kellett sokat venni), de KIK-be is kellett menni, az gyalog olyan 15 perec onnan, gondoltuk, akkor teszteljük.
Felkötöttem Balu segítségével, ő hozta a biztonság kedvéért a Björnt, és nekivágtunk. Csupi élvezte, nekem olyan széles vigyor ült a fejemen, hogy szerintem azt hitték, be vagyok csípve, és NAGYON JÓ VOLT!!!!És hogy Csupi is élvezte, bizonyítja az, hogy elaludt a hátamon. Másfél órát volt rajtam, nem fájt semmim, a hátamon kicsit összeizzadtunk, és csak azért szedtük le a picit, mert indultunk hazafelé, és puttonnyal mégsem szállok kocsiba. Ma megrendeltem. Gremese Zsuzsu III. Mikor kapom meg? :))))

A boldogságomat az is tetézte, hogy tegnap idegenekkel ismerkedtem este. Egyrészt négykezest játszottam zongorán egy kissrácccal a Kórház téren (szamárinduló, ő "lealacsonyodott" a szintemre, mert előtte csak ő játszott, és nagyon ügyes volt), utána meg kosaraztam! Igaz, nem a saját labdámmal, de a mai Streetball verseny center court-ján a Kossuth téren :)) Egy pasi dobált ott este, gondolom a mai napra melegített, és 5 perc gondolkodás után leszólítottam, hogy izé, én már egy éve nem fogtam labdát a kezembe, lehetne-e. Lehetett. Szokásosan béna voltam, de a harmadikra bement. 1/3-as statisztika. Itt hagytam abba :)))

Azért jó, hogy itt a 7vége. Tegnap reggel nem nagyon szerettem Csiput, mert kiidegelt, Balut is bevetettem az elaltatásához, fáradt voltam. De ma megint szeretem, most épp alszik, de nem ezért szeretem. Éjjel hagyott aludni :) Ennyi elég, hogy az ember szeresse a gyerekét? :))) (azért akkor is ám, ha nem hagy, csak akkor nehezebb a fáradtságtól erre az érzésre koncentrálni). Fogacskák még sehol. Növexik szépen. 75 centi és majd 10 kiló. A védőnő szerdán volt, meg is állapította, hogy szép gyerek, olyan mint egy 11 hónapos :)
Ma megyünk EON Családi Napra: Lesz "véres kard" effekt, mindenki nézheti a gyereket :) Itt vannak Buksiék, velük is találkozni kellene, csak addig legyen jobban a pici. Igaz, nem levert, meg semmi láz, de picit még mindig taknyos (orrszívó porszívó te drága!) és köhincsél. Anyway, majd legláttyuk.

Zárom soraimat, mindenkinek kellemeteset kívánok! Süt a nap :))))

7 megjegyzés:

szokei írta...

Miért csak közepes? Amúgy te NMA vagy. Német-Magyar Anya!

szokei írta...

:))

Dávid írta...

Szuper ez a vidám bejegyzés! Rögtön jobb a kedvem, pedig nagyon borongós az idő nálunk és vasárnap is van ...
Hajrá mei tei! Jó döntés, hogy megrendelted!!!!

Nico írta...

Pittám, most magadon mosolyogtál a második megjegyzésen, hogy milyen poénos jófej csávó vagy, vagy csak pótoltad a lemaradt szmájlit? :))))

Timi! Thx, itt süt a nap, habár nincs vmi nagy meleg.

MT update: most kicsit elketty vagyok, mert volt egy extra kérésem a kiszemelt MT-val kapcsolatban, amire pozitív választ kaptam, erre rendeltem, és erre ma visszaírt a gyártó, hogy nem, nem a deréknál kell hosszabbítani, hanem a válnál, de én a derekamnál szeretném .. most levelezünk ...

szokei írta...

Pótoltam.
Mondom, hogy a gyerek már iskolás lesz a Szimathuszár,mire eldöntöd milyen hordozód legyen. :))

Axa írta...

Újabb update! A Csajszi felhívta Nicet VASÁRNAP! megbeszéltek NIC-nek mi kell, a mei tei már kész is van, ha odaér a pénz indul a Meiteifutááár! :)

Nico írta...

yes-yes-yes, már nagyon várom!!!
ma a kölcsön MT-t egyedül kötöttem meg, és a gyerek is túlélte :)) a hátamon a srácommal pakoltam, öntöztem, legközelebb már porszívózni is fogok ... tiszta Queen, csak a hajcsavarókat hagyom ki :)