2010. szeptember 12., vasárnap

Tour the Táp 3. forduló

Bizony bizony kedves olvasóm, már rég jelentkeztem táp tesztel. Jelentem nem hullott ki se a hajam se a fogam még az eddig elfogyasztott cuccok miatt, sőt a nemi identitásomat sem vesztettem el. Így semmi akadálya annak hogy nagy-sikerű sorozatunkat folytassuk!
No ismételten 1 milupa termék. Szegények ezek kaptak már hideget meleget is, főleg vizet amivel az ember fia feloldja az anyagot! Ez a tesztalany nem volt lejárva, ugyancsak 1 postaládába bedobott darab volt. Ennek a borítékát valaki kiszedte anno a postaládánkból, feltépte, majd amikor rájött, hogy nem tud vele mit  kezdeni feltépve visszadobta. Tirpák. Az íze por alakban nos abban nincs semmi rendkívüli. Kicsit vaníliás, de csak 1 kicsit, mondhatnám renyhén és nem enyhén. Szóval ez egy erős 3-as. Az oldódása, az perfettto ahogy az ember elvárja, ez lenni egy 5ös. Aztán jött az ízteszt vízzel vegyítve na ez is hozta a "kötelezőt" ...szinte semmi...1 icipici vaníliaíz van de csak parányi. így kap egy 3asalát. 




Következzék ismételten 1 nagynevű cuccos HIPP HOPP jön..a táp! Szóval ez egy sima tejpor alapú csoda volt, semmi rizs, semmi egyéb "izom"dúsítóanyag. Kibontva az illata régi időket idézett; tudvalevő kb. 25 évvel ezelőtt lehetett kapni olyan kis 5 grammos tejporokat, amiket imádtunk, és rendszeresen lefosztottuk a környékbeli boltokat (úgy látszik már akkor rajtam volt ez a tejpormánia...) na és annak az illata volt hasonlatos ehhez.. HAH dobbant is nagyot a szívem nyam-nyam Isteni lesz! Az íze porítva, az hasonló volt...de nem az amire vágytam..bár közel volt hozzá.. így legyen egy 4es! A vízzel való kikevergetésnél nem volt probléma itt se, sitty sutty... ez ötös! Az íze vizesen olyan tejporos volt.. és én a tejport mindig is por alakban szerettem. Bár belegondolva..végiggondolva annyira nem volt rossz egy 4est megérdemel! (de lehet hogy 3as...szánom bánom ezt kb 1,5 hete kóstoltam és csak messzi távoli érzetek maradtak bennem...)

Naa akartam megirni az FRSZ 1. tesztjét is, de azt majd a wellness után.. így is sokat várattam mindenkit ezzel a csoda irományal, de most IME! :)

1 megjegyzés:

szokei írta...

Örülünk, hogy nem változott meg a nemi indentitásod. Legjobban a Zasszonyod örül. :)))