2010. augusztus 6., péntek

változások

Csupi pár napja megváltoztatta alvási szokásait. Eddig általában 9, fél 10 körül kezdtük az esti etetést (előtte séta, masszázs, fürcsirajongás), és utána ment aludni. Egy ideje már csak cicin tud elaludni, nem tudom mi történhetett, próbálkoztunk a felvesz, megnyugtat, letesz módszerrel, de egy idő után mindig az lett, hogy vagy én vagy Balu vagy mindketten hulla fáradtak és kimerültek voltunk, Csupi szintén (itt azért min 1 óra "küzdés volt előtte), és megszánva magunkat cicin elaltattam - 3 perc alatt. Ezután általában 5-6-ig aludt, akkor egy kis ivás ciciről és durmolt 9-ig.
Pár napja nem ez van. Egyrészt próbáljuk korábban fürdetni, talán azért, vagy mert front van, vagy a fogai, de éjjel kétszer kel, ma is 2-kor és 5-kor. Ilyenkor szopi és bealszik, csak én nem tudok utána rendesen visszaaludni. Olyan fáradt vagyok, mint amikor a Pici 1-2 hónapos lehetett.

meghibbantam - talán a kialvatlanság miatt, de úgy döntöttem, hogy szívesen kipróbálnék egy háti hordozót - Mai Tai-t. Sokat nézegettem a neten, és azt hiszem, hogy ez lenne nekem megfelelő, mert olyan gáz, hogy csak Balu tudja vinni a picit hordozóban, én már nem bírom a 9 kiló feletti súlyát, hiába van könnyített Björnünk, nekem ez már fáj hátilag. majoltam, és rászántam magam, hogy betegyem a kisujjam az oroszlán barlangba: írtam a NMA-k pécsi szervének vezetőjének, hogy nem tudna-e segíteni, rögtön invitált is a klubjukba meg a honlapjukra. Na oda regisztráltam is, de írni még nem mertem, nehogy rám zúduljanak a pfuj kengurus hordozó, pfuj eldobható pelus, pfuj tápsre és kész bébikaja és egyéb anyagokkal ... de vhonnan szereznem kellene egy MT-t, hogy legalább kipórbálhasam, mert az is lehet, hogy nem is olyan jó az én hülye hátamra, meg Csipa sem bírná, szóval össze kellene szednem a lelkierőmet... talán a 7végén....

Megyek, kicsit ledőlők, mondta a kémény. Csipu alszik, Balu dolgozik, én meg asszem bekapcsolom a dobozt és agynyúzok vmi argentin szappanossal.

Nincsenek megjegyzések: