2010. augusztus 18., szerda

Ajajajajajajajaj

Nagyon fennforgások vannak, nekem asszem annyi, és Balu meg teljesen ki van bukva, és csak röhög. És ha én most ezt a klubban elmesélem, akkor Ti is ki fogtok akadni, de főleg Buksi anyutól kapok majd jól a fejemre, de ő most szerencsére Padre hazájában van - üdvözlöm, ha találkoznátok! - és csak akkor olvassa a bejegyzést, ha hazajöttek ... remélem nem olvassa visszamenőleg :DDD

A lényeg, hogy ugyebár múlt héten voltam 1 MT-t kipróbálni, ahol a kisfiú - a "tulaj" - ezt a műveletet nem annyira kultiválta, kicsit el is ment a kedvem a dologtól, meg annyira kényelmes sem volt, meg nem is tudtam átadni magam az érzésnek, mert a kisfiú ott sírt, és az nem egy relaxálás könnyítő állapot. De nem adtam fel, találkoztunk tegnapelőtt egy másik NMA-val, akinek többféle MT-ja is volt. A helyszín: a játszótér. Na itt már mosolyogtunk, játszóteres randi, jeah! :)) A csaj nem NMA-nak néz ki, kedves volt, és segített a próbálkozásokban, meg mondta és mesélte, hogy mikre érdemes figyelni MT vásárlásnál. Meg hozott egy karikás kendőt is, megmutatta, hogyan műxik, de az nekem nagyon instabil volt, pedig ajánlotta, hogy azt is segít felpróbálni.
A lényeg viszont, hogy próbáltam két klasszik MT-t, egy csúcsmodell Kozy-t (amcsi, egyébként fullra ki vagyok a gyártókból kupálva, már itt is látszik,hogy nekem annyi), meg egy magyar gyártmányút. Hát a második az nagyon bejött. Tök kényelmes, Csipa is röhögött benne, ezt talán az is segítette, hogy szépen elérte a hajam, és azt tépkedte :) A 3. MT amit próbáltam, csatos volt, szerintem olyan fordított Björn, és az nekem már modernke tűnt. Modernnek??? Meghibbantam????
És itt jön a baj, az ajajajajajajajok oka. Nekem ez a hátiputty tetszik! Szemben a Björnnel, ahol elöl van a gyerek, itt úgy éreztem, hogy kitárul a világ, előttem a világ, tudok szabadon mozogni, nem ölelem akaratlanul is a különben full stabilan elől magamra szíjjazott gyereket, hanem Freiheit! Amikor ezt tegnap séta közben kifejtettem Balunak, akkor kiröhögött, és közölte, hogy elnevez KMA-nak (Kis Magyar Anya). Főleg ha még azt is hozzáteszem, hogy múltkor találkoztunk egy baráti párral, ahol szintén pici baba van, és ők meg hókuszpókusznak tartják a babamasszázst, amit én csinálok (igaz a saját fejem után, és csak a lábát, de imádja), akkor rájöttem, hogy nem vagyok én annyira konzervatív, vagy modern, mégiscsak vannak NMA-s vonásaim. Vagy csak ötvözöm a modern dolgokat az ösztönös, régi dolgokkal?
Szeretnék egy MT-t. És szeretnék egy 3. generációs Liliputit kipórbálni :) Nekem annyi....

7 megjegyzés:

szokei írta...

Próbáld csak ki. Mire eldöntöd melyiket veszed meg, a gyerek már saját lábán fog járni. :))
A babakocsi miért nem jó?

Nico írta...

ááá, majd gyorsan döntök, csak előtte felmérem a terepet.
Babakocsi: jó az, ha megmaradna benne a Gyermek, és ha egyszer összeszedném a bátorságom egyedül nekivágni a világnak - no meg a kiskorúval -, akkor jobb lenne, mert a kocsit egyedül pöttyet macerás.

Dávid írta...

Szerintem ez tök jó! Hajrá és szoritok! Mennétek ide-oda és bátrabban mozognál. Az a lényeg, hogy mindketten jól érezzétek magatokat és ha tetszik, akkor miért ne? Vágj bele!!!!

Zsófi írta...

Nem zavarna, hogy nem látod a gyereket a hátadon? Ha tüsszent, mire leszeded onnan, már mindent összekent. Vagy ha sírva fakad. Vagy mittomén, érdeklődök. :)

szokei írta...

Na kitaláltuk a megoldást. Kell egy ilyen hordozó és egy babakocsi. A hordozóban leviszed a gyereket az utcára és a kezedben a kocsit. Ott berakod a kocsiba a gyereket. Hidd el babakocsival könnyebb közlekedni a városban.

Nico írta...

a háton nézésre vannak különben kistükrök, de gyakorló hordozók szerint erre pl. a kirakatok is tökéletesek :) És igazából nem szeretnék vele egyedül órákat mászkálni, szerintem meg tudnám szokni. Sírni remélem nem fog, de akkor nincs más mód, mint lekapni onnan, és megundabundázni :)))

Unknown írta...

Hola! :) Elolvastam! :)))
Vettünk a vaterán egy Hauck 3 way carriert, amiben hátiban is lehet vinni a babát, 12 kg-ig jól. Sztem két hét múlva megyünk, ezt is kiprobálhatod! :))))))
Puszika