2010. augusztus 11., szerda

Történelmi tettek

Először is, tegnap voltunk koncerten. Buena Vista! Jó volt, már amennyit láttunk, hallottunk belőle. Csipa gondoltuk, hogy elalszik, mert nem aludt 4 óta, közben két evés, és már nagyon nyűgös volt. Szegénykét megetettük - adtunk egy pofont a 3 óránkénti etetésnek, most a szülői akarat érvényesült, kocsiba vágtuk, és bementünk a Citybe. A koncert 8-kor kezdődött, mi negyed 8-kor már bent ... próbáltunk parkolót találni. Embertelen tömeg hömpölygött, kocsiban, gyalog, én ilyet még nem láttam. Az elején ott voltunk, salsástam egyet Csupival a karomban, aztán úgy döntöttünk, hogy elmegyünk altató sétára, és majd visszajövünk. Annyi ember volt az utcákban, hogy nem bírt elaludni a nagy látnivalóval, ezért behúzódtunk egy sarokba és ott eldudujgattam, majd visszamentünk élvezkedni, miközben ő aludt.

Másodszor: beírtam a NMA fórumba tegnap, ma már 3-an is jelentkeztek, hogy segítenek, az egyik anyukával holnap taláxunk, a másikkal lehet, hogy még ma... Balu javasolta, hogy húzzak vmi foltos pólót, előtte Csipával tépessem meg a hajam, és mindenképpen a Björnt vigyük magunkkal, egy cumisüveget teli tápszerrel pedig lóbáljak... vitzes fiú, úgy szeretem :D
Kíváncsi vagyok... majd mesélek! (ha túlélem a találkozót :D)

6 megjegyzés:

szokei írta...

Hol van a NMA fórum? Ki vagy ott? :))

Nico írta...

Van egy olyan, hogy mamami.hu, és azon belül van a pécsi tagozatnak egy saját alfórumja. Olvasás kizárólag regisztrációval...
És teljesen kivagyok, ebben igazad van :))

szokei írta...

És a pécsi tagozaton belül még 1000 alfórum. :)

Nico írta...

nem, a pécsinek csak 1 van ... ja nem, tényleg van több is, mivan, csak nem regisztráltál?? Felnyomlak, Te "Ál MAMAMI" :D

szokei írta...

Regisztráció nélkül is meg lehet nézni a témákat, csak a hozzászólások elolvasásához kell a regisztráció.

Nico írta...

Ahso :)