2010. augusztus 11., szerda

Egy Tápfüggő naplója

Kb 1 hete próbáltam nekiállni ennek a blogbejegyzésnek de remélem ma befejezem!

Lássuk hogy is indul a napom:
A gyerek éjjeli ébredése.. 3-5 között. Én is felébredek...tejpéppel álmodva... néha csatakosan forgolódva ébredek, olyan rémálmokkal hogy ÚRISTEN NEM GYÁRTANAK TÖBB TÁPSZERT!! :D
Reggeli...a konyhába menvén megszemlélem az asztalon a saját bejáratú tápszeremet. Igen.. nem bírtam ki..leárazás volt a Brendonban.. vettem magamnak 1 Barackos rizspépet! Ez a vég kezdete kérem szépen!
Szóval reggel még csak vágyakozom a tááp után mert ugye most így hogy csak gyed-et vagy gyest vagytudomisén mit kapunk és én közalkalmazottként előléptem fő keresővé F5ös besorolással így most visszafogtuk a lovakat.
Munkaidő.. munka munka...közben aktívan nézegetem a netet, vajon kiadtak-e valami újfajta tápszert??? Ma semmit brühühü...így maradnak az édes emlékek amikor még Baba-kisgyermekkoromban arra gyüjtöttem, hogy bemehessek az ABC-be és vehessek magamnak 1 ananászos APONTI (aszem ez volt a neve) tápszert!
Hazajövetel, délután.. végre az első sutyi tápszerzabálás!!! Főként a sajátomból, de néha a gyermeké is megsínyli a "látogatásomat" Hiába, így bízzál kecskére káposztát! :) 
Este tápszerkészítés elvileg a gyereknek...is...meg 1-1 kanálka apának is, mert ugye kell a sok sok vitamin meg ásványi anyag felnőtt korban is!!! Ráadásul a Pici már nem csak tápot kap hanem rizspépet is! Lassan számomra eljőő a káánaáán ideje!! Még 1-2 bébiétel tápszer, és én is belekezdek a tápszerdiétának nevezett viccbe mint a HálliWudi "nagyemberek".
HAH! Most hívja fel Nic a filgyelmemet, a Kolping hotelra! Oda megyünk ugye Welneszdögleszre! Vajon nekik hányfajta tápszerük lehet??? hmm mm nyamm nyammm...szegény gyerek de sokat fog ott is táápszert zabálni... :)))
Na ennyi volt , végre kiírtam magamból így egyenlőre mindent...Balu voltam.. függő...tápszerfüggő! :-D

9 megjegyzés:

szokei írta...

Szegény gyerek, a Zapja eleszi előle a kaját. Mi a helyzet a gyerek 100%-os természetes tápanyagával? Azt is eleszed előle? :)))
Az ellenőrző szó ingen volt. :))

Zsófi írta...

Megértelek, nagyon finomak a tápszerek. Legalábbis, amiket én eddig ettem. :) Nincs a fészbúkon tápszerfüggő klub? Lájkolnám :DDD

Nico írta...

A háztájit nem kapja meg, az kizárólagosan a gyereké. No meg az nem is por formájú, nem lehet kanalazni, meg orrba felszippantani, ugye Édesem? :)))

szokei írta...

Port orrba felszippantani? Hm. Azt hiszem már a blog olvasása is kimeríti a BTK-t. :))

Axa írta...

IGY VAN! :) SZIPP SZIPP! Majd csinalok a fészbukon minnyart! :)))

Axa írta...

Fészbuk kész! :DDD

Zsófi írta...

Már tag vagyok :D

szokei írta...

Látom. Csak akkor tudok írni, ha tag vagyok?

Nico írta...

Axa üzeni, hogy szerinte igen. Lájkold és tag leszel :)))