2010. augusztus 22., vasárnap

TT v2.0

Nos azon kedves férfiolvasóink,akik úgy gondolják most az Audi TT 2 literes verziójáról lesz szó,azokat el kell szomorítsam; 'sajnos' az autókhoz annyira nem értek, ellenben a TÁPSZEREKHEZ már egyre jobban! Igen igen kezdődik a második felvonás!

 Íme itt ez a "csoda"! A gyermek hiper-szuper hippoo-pukkóó allergén tápja. Az ilyenre mondja azt 1 jó tápszerfüggő, hogy csakis VÉGSZÜKSÉG esetére!! Hogy miért is az mindjárt kiderül! Az íze por alakban...egy ideig ugye csak ez volt, mint szegény embernek a háború alatt a kenyér és a víz. És akkor persze az is Isteni. Node a Kánaán óta átértékelődtek a dolgok..nagyon is! Szóval visszakanyarodva az ízéhez, por alakban még elmegy..van benne valami édes, meg valami hippóallegrén is, alapvetően semleges seízű. de azért egy 3-as alát megkap, egyem azt a jó szívemet! Az oldódása, az elfogadható...kell azért a melegebb víz hogy rendesen oldódjon, így ez 4/5. És most jön az íze vízzel keverve...meg kell mondjam az őszintét függőség ide, függőség oda, erre a löttyre még én is úgy néztem mint  Buksi kutya a 20 napos véres hurkára..félszemmel és morogva. De mivel a rendes teszter bevállal mindent, ezért én is összeszorított fogakkal, de megkóstoltam. Mi is mondjak... a Sztálingrádi csata 40. napján sírva menekültek volna ettől a szerencsétlen Szovjet kiéhezett védők. Ez a valami az emberiség elleni bűntett!! Szegény gyermekem meg ezt kapja már szinte a kezdetektől (na jó ott még a HA1-et vagy HA0-át kapta - ízben egykutya) Szóval az ízlelőbimbói mondjuk úgy enyhén szólva fejletlenek. így az osztályzat egy nagy büdös 1-es!

Óhh és itt a másik Allergéncsoda! Ettől az igazságot megalva már többet vártam. Beleszagolva az illata nagyon nagyon kellemesen vaníliás, kordult is kettőt a gyomrom amikor először beleszagoltam. Az íze por alakban azt hiszem közel van az etalonhoz! Egy eggészen kicsikét édeskésebb a kelleténél, de csak egy paraszthajszállal.. a kellemes vaníliaillat por alakban istenien hat, nem tapad az ember szájához sem, az íze meg csodásan lepi el az ember ízlelőbimbóinak egészét! Azt hiszem a kicsit édeskés dolgot elnézem neki, így 5/5!
Vízzel való kikeverése sitty-sutty erre nem is pazarlok több időt, mintaszerű 5/5.
Igen-igen érzem kedves olvasóimban hogy fokozódik az izgalom...2 darab 5ös ilyen eddig még nem volt! Így hát én is nagy nagy érdeklődéssel vártam a vizes tesztet!
Hölgyeim és Uraim! Azt kell mondjam CSALÓDTAM! Nem kicsit! Az ember valami hatalmasat valami emócionálisan kirobbanót vár, és erre mit kap? A nagy SEMMIT! Se vanília íz -pedig biz Isten nem kevertem ki túl meleg vizzel, nehogy az illatanyagok elillanjanak - se semmi. Egyszerűen lágy kellemes, semmilyen ízű rizspépet kaptam. Bár őszintén megvallva csodálkoztam volna, ha egy gyógyszertári cucc kapja az eddigi legjobbakat - bár lehet így is eddig ez a legjobb? - de nem. Ez a semmi íz - asszem most szőrös szívű leszek - ez csak egy 2es. Mivel a többi olyan jó volt, ez meg szinte semmi. Mintha egy stréber tanuló aki az első Metallica koncert után elfelejtette volna mi az a tanulás (na jó, volt sok-sok tantárgy ami helyett inkább a 'talicska...) és csak a lázadás van, felháborító, elképesztő, pfujj pfujj!

Azt hiszem ennyi elég is volt 1 időre a gyógyszertári termékekből, a gyerek se fog a közeljövőben - tudtommal - mást kapni, így vissza van még 1 - tévesen Anyának címzett - teszttáp, aztán lassan elfogy az enyém is, és jön az FRZS által kapott csoda 4es fogat!
Pusszantás mindenkinek!
The HardTeser!

4 megjegyzés:

szokei írta...

Próbálj meg arról is írni, hogy a gyerek, hogy minősíti a tápokat.

Axa írta...

Neki tökmind1! Mindent megeszik!

Unknown írta...

Még a teszthez fel tudok ajánlani egy kis tejfehérje mentes Milupa Pepti 1-et, és pár hét múlva már a Milupa Pepti 2-est is.
Valamint kiváló Sinlac tápszer-pép alapot. Amennyiben érdekel várom a jelentkezésedet.:))))

Axa írta...

Még szép!! Kérek fotót is róla!! :)) Köszi köszi!!