2010. május 15., szombat

Takuma és a suttyókáim

Igazából a blog címe 2 témát takar. Az első...Takumás barátaink szerintem sejtik...eddig bírtam várni...de tovább nem! :) A régi találkák emlékére íme:

A sutyókám sajnálatosan megen kis lakóközösségünk egyik lakója - feltételezhetően. Történt ugyanis, hogy tegnap nyitjuk a postaládát. Benne 1 milupás ajándékcsomag - szokásos marketinges. Ezzel így nem is lett volna semmi baj. Csakhogy a borítékot valaki felbontotta, majd miután rájött nem tud mit kezdeni a gyermekétellel, visszadobta. Nem értem az embereket. Ha már vagyok olyan bunkó hogy belenyúlkálok, és kilopdosom mások újságait - nem először fordult velünk ez elő -  akkor ha nem tetszik, nem dobom vissza, hogy még lássák is mekkora tahó vagyok! Nem tudom kinek jó ez. Lehet újra be kéne vezetni azt a régi szokást, hogy lopásért levágják valaki kezét. Durva vagyok? NANÁ! :)

4 megjegyzés:

szokei írta...

Jól néz ki a TSFCH legifjabb tagja. Ezek szerint mégsem a spanyol torreádor a papa. :)))

Axa írta...

De nem is Taku! mert ez a gyerek Nő mint a bolondgomba :)

Nico írta...

Attól még, hogy álcázás végett a fejébe lett téve egy szalag, attól még lehet a Drága Nevezett Spanyol Úriember az apuka :D

szokei írta...

Gyanús. Ha a spanyol matador az apja, akkor Elnököm ne add oda a Ferrarid, mert lezúzza. :))