2010. május 19., szerda

Minek kell lennie egy jól felszerelt pelenkázótáskában

Erre a legtöbb ember kapásból tudná a választ: pelenka, pelenkázó alátét (vannak olyan modellek, amiben van beépített, nekem is, de igazából a papír - eldobható - az jobban használható), popsitörlő és krém. Ha orvoshoz megy az ember leánya, akkor legyen benne a kiskönyve a lurkónak, maybe váltás ruha a gyerkőcnek, esetleg vmi kis játék a várakozás elütésére.
Hát tegnap a jól felszerelt kis pelenkázótáskámmal (imádom, ez végre használható, cca egy hónapja sírtam ki Zuramtól, mert a babakocsihoz járó modell igencsak Ambiente felszereltségű volt) voltunk dokinál. 4. hónapos kontroll, + ha a pár napja tapasztalható kisebb köhigcsélések nem ellenzik, akkor 3 oltás. Gyermek teccik dokinéninek, jelentem pucéran 7620 gramm és 65 centi, meg lettünk dicsérve, szépen nővexik. Köhögés nem vészes, semmi betegségre utaló jel, inkább sok a nyála, ez okozhatja a hanghatásokat. Szurik ergo mehetnek! Csupikát szépen le az asztalra, Anyuka Célszemély gyerekfigyelemelterelő hadműveleteket végez (nótázik most Tavaszi szél volt soron, fene sem gondolta komolyan, hogy ez a tavaszi szél ilyen sok vizet fog árasztani Lsd. jelenlegi árvíz helyzet), doki néni bal comba szuri be, jobb combba szuri be. Anyuka tessék felvenni a gyereket, két kézzel az oltás helyét szorítva (na ehhez Siiva nyolc karja kellene, de megoldjuk!), és az a feladat, hogy a kissé pityergő gyerkőcöt megnyugtassuk.
Ez olyan jól sikerült, hogy egyszer csak melegem lett. Olyan mell magasságban, majd egyre lejjebb, majd a cipőmnél is. Csupi megtisztelt, és tesztelte, hogy a melltartó betétem kívülről is víz (izé pisi) álló-e :) A melltartóbetét átment a vizsgán, én azonban eláztam :) az orvosi személyzet legnagyobb nevetése közepette :)
Tanulság, hogy minek kell lennie egy jól felszerelt pelenkázótáskában? Anyuka teljes váltás ruhának :D

Millió csók!
N.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Először nem értettem mi köze a pelenkázó táskának a babaoltáshoz. Rájöttem. :)))))
Hogy mentetek haza?

Axa írta...

Nic üzeni: fázósan és gyorsan! De a kabát ápol és eltakar! :)