2010. május 13., csütörtök

Alvás - ébrenlét

Még mielőtt a címben leírtakra térnék, szeretném a mosoly dolgot az én oldalamról is leírni: azért kapok ám mosolyt, csak amikor egész nap a Lurkóval vagyok, szeretgetem, énekelek neki (lehet, azért mosolyog Balura, mert az ő hangja jobb?), pelenkázom, ébresztgetem, örül egy másik arcnak? - most ezzel vigasztalom magam.

Egyébként ma éjjel is felkelt. És új szokása, hogy szopi közben nézelődik. Ami annyira nem vitzes (habár édes bari kék szemei vannak), mert a szájában a cicimmel (ami ilyenkor nyúlik, mint a gumiszalag) teszi ezt. Olyan, mintha egy szivar lógna a szája sarkából, ő nézelődik. Lehet, hogy unalmas neki a műsor, amit a hónaljam nyújt? :) Az Axapillow mellé fel fogom találni a hónaljba akasztható kis zörgő, forgó plüss állatkákat, nézze azt szopi közben :))))) Gazdagok leszünk :D

megyek, ébredt ... ma nagyon csumporog ... de lesz ez jobb is :))
Millió csók!

1 megjegyzés:

szokei írta...

Hangosan nevettem a szivar dolgon.