2010. május 26., szerda

Egy boltkóros naplója

Régen volt cipőmániám, aminek eredményeképpen vagy 30 pár cipő lakott a szekrényekben. Azóta a számuk csökkent, de nem gyökvonással. (de kell vennem azért, mert ezek igazából munkába járósak, nem kocsitológatos strapa cipők).
Aztán volt ruhamániám. Ez nem csökkent jelentősen, viszont áttevődött a márkásabb (és ezáltal strapabíróbb, nem egynyári) darabok felé, kiegészülve "játszósruha" beszerzésekkel, amit rughat a lurkó. (Hiába, iroda styleban nem igazán lehet babázni ... vagy jól mutat a magassarkú a kavicságyban? :)
Aztán a rúzsmániám. Ez annyira kicsúcsosodott, hogy annak ellenére, hogy nem kifejezetten sminkelek, azt is csak épphogy (szájfény, kicsi festék szemre + púder oszt annyi), kb. 10 közel azonos árnyalatú (alig látszik) színű szájfény és rúzs boldog tulaja voltam, amiből min. 5 lakott mindig a táskámban. (itt jegyzem meg, ez a mánia nem múlt el, csak szünetel, mert nem szeretném összefoltozni a lurkót. És ha ismét kitör, akkor előtte nagy shoppingolás lesz, mert minden rúzsom szavideje lejárt. Nyami!).
Van "Balunak vásárlás" mániám. Imádok neki ruhát venni, öltöztetem, és annak ellenére, hogy már vagy kismillió pólója van, nem bírok ellenállni egy-egy újabb darabnak:) (szerencsére legtöbbször ő sem). Külön győzelem, hogy rábeszéltem egy fekete pasis / ligtos cipőre, nagyon fincsin áll rajta.
És van egy újabb mániám. Babás. Annak ellenére, hogy Doshiéktól rengeteg ruhát kaptunk, ill. még pár ember ellátott minket "szállítmányokkal", azért nem bírok magammal. Mert ugye az alsóneműt megveszem, abban nem szeretnék használtat. Meg zoknit sem. Meg sapkát (mondjuk itt még meggyőzhető vagyok). Kabát, póló, nadrág jöhet használt, kaptunk is rengeteget. No de hogy én ne vásároljak a Csupinak édesebbnél édesebb göncöket????? Hát azt nem lehet!!!!! "Sajnos" van a szomszéd utcában egy minőségi angol használt ruha bolt. Oda már be sem merek menni! És a Tuskó babaruha részlege is csábít, szerencsére Balu nem hagy sokáig egyedül ott bóklászni. Sajna felfedeztem a KIK-ben a gyerekruha részleget (na ott nem bírtam magammal, hiába az újdonság ereje). És akkor nem beszéltünk még a netről, és szerencsére Pécsett nincs H&M és sorolhatnám ...
Boltkóros vagyok. Ha kiszabadulok / beszabadulok egy áruházba, shopping centerbe, hogy akkor most "Asszony, végre foglalkozz magaddal", akkor 10 perc után egy bababoltban kötök ki. Kezelést igénylek - vagy, hogy elvegyék a bankkártyámat :)

4 megjegyzés:

szokei írta...

Mi lett volna ha lányotok születik? Szerintem az alacsony kártyalimit a jó megoldás. Napi 100 Ft-t javaslok. ;)))

Axa írta...

Hmm na majd megnezem én ez a limitet.. vagy kicsóróm a Pinztárcádbúl a bankkártyát! :)

Nico írta...

Ha lányunk lett volna, akkor Doshiék fiús szállítmánya nincs és indokkal shoppingolhatnék :) Cucirucikat!!!!!

Zsófi írta...

Majd a következő kislány lesz :)