2010. május 21., péntek

Apple Day és elköltözött CSP

Apple Day

Hát megesett! És bent maradt :) Ma délelőtt helyi idő szerint mittoménmikor (vmikor 11 körül) Csupi megkapta első almapüré adagját! Hajnalban ébresztett minket, éjjel is többször tüsszögött, de hajnalban már az orrszívó porszívó is előkerült, mert nagyon szorty volt. Balu nagyon ügyesen porszívózik. Nevetteti a gyereket, és néha huss! betolja a csövet. Csupa nem is morcog, röhög :) 8-kor bírtunk visszafeküdni, Balu direkt délutánosnak kérte magát, hogy az Apple Hadműveletben részt vehessen. Anyu is átjött, Csupi majd 11-ig aludt, mi is jól kialudtuk magunkat (végre!!!). Szopi után tápi előtt volt tervezve, és ezt is hajtottuk végre. Én tartottam, Anyu etette, Balu kattintgatott :) És ő meg csak tátotta a száját, az első kiskanál full lement, utána már néha kinyomta, de még szummában ment be azért, semmi sírás, nyüszögés, szóval nem csak Titkos Fürcsirajongó, hanem Titkos Almarajongó is :)))
Holnap folyt köv!

Elköltözött CSP - alias családi pótlék

Nem is tudom, hogy írtuk-e már, hogy 2 hónapig nem kaptunk családi pótlékot. Először igazából fel sem tűnt, aztán meg néztük, hogy akkor most tényleg nem kaptunk, aztán elkezdtünk telefonálni / reklamálni. Kiderült, hogy mivel ők márciusban küldtek egy levelet Balunak, benne a CSP-t megállapító határozattal, de az "Címzett elköltözött" jelzéssel vissza lett küldve, ezért leállították a folyósítást. Ennek oka, hogy ha mi elkölt, akkor azt 15 napon belül be kellene jelenteni, és ezt szerintük nem tettük. Na kissé kibuktam, hogy nem mentünk mi sehova, és különben is, megértő volt az ügyintéző, írtunk nekik hivatalos reklamációs levelet, hogy még ott lakás, és kérjük a boríték másolatot, amit a Posta visszaküldött, mert megyünk oda is reklamálni. (ugye én munka miatt eléggé szorosan együtt dolgoztam velük, ezért tudtam, hogy mit lehet és mit nem).
A hivatalos posta reklamáció előtt teszteltem az MP-t: a helyi vezetőt priviben megkértem, hogy nézzen utána, mizu volt a helyzet, van-e esély késedelmi kamatot kérni Tőlük. Ma megjött a válasz: mivel a címzés (MÁK kézzel írta - XXI. század!!!), kétértelmű - kétféleképpen olvasható - Jászai és Jókainak is, és az IRSZ sem stimmelt (megjegyzem a Jászaihoz igen, csak a Jókaihoz nem), ezért nem lehetne jogosan reklamálnunk. Bahhh! Úgyhogy ennyi, meg egy bambi. Szerencsére a pénzt (CSP) azóta megkaptuk.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Kp.-ben küldik vagy utalják?

Nico írta...

lehet bármellik közül választani, mi az utalósra szavaztunk.