2010. május 9., vasárnap

Cucor persely

Anno már elmélkedtem arról, hogy jó lenne, ha a kismillió becenév közül szűkítenénk, mert egy idő után - ami eléggé gyorsan fog majd jönni - a gyerkőc nem fogja tudni, hogy mi is a neve. A héten - csütörtökön - megszületett a döntés, a gyereket ezentúl Áron / Áronka és Csupi / Csupika névvel illethetjük. A döntés megvan, most jön a végrehajtás. Hát az nem egy egyszerű eset, mit ne mondjak. Főleg, mivel én az elmúlt napokban jóformán mindig Cucornak / Cucorkának hívtam a szentemet. Úgyhogy abban maradtunk, hogy aki Cucornak hívja véletlenül a lurkót - ergo kiszalad a száján a gyerek jelenlétében - az egy 20-ast tesz be vhova (persely még nincs fizikailag).
Hát, tegnap Balu cca 360-as kiadást termelt össze, én asszem megálltam 280-nál, és már ma is gyűlik a zsé :)
Lehet, hogy meg kellene gondolni, és a Csupit lecserélni? Vagy akkor meg pont mindig ezt a nevet mondanánk? Hmm, ki tudja :D

Ps: szűkítettük ma délelőtt az ülés kérdést. Concord kiesett. BebeConfortot bepróbáltuk az autóba, az oldala kissé instabil (ennek indoka, hogy ennek mozgatható az oldalszélessége is), lekértük a Römert, next péntekre ígérték, azt is bepróbáljuk / kipróbáljuk....

Nincsenek megjegyzések: