2010. május 20., csütörtök

Óóóhh KAKII DAAAYYY!

Óh happy day,
Óhh kaki day!

Aki követi kicsiny blogocskánkat, az tudja, hogy nálunk a Kaki projekt központi kérdés...általában 4 naponta, mert hogy Őkegyelmessége csak 4 naponta adakozik, akkor is csak ha rázzák neki a perselyt - id est: kúpolás.
No máma a mi Drááágaszágunk magától megörvendeztetett bennünket 2x is! Pedig már készültünk a Kupira! Igaz csak holnap.
Történt az egész úgy, hogy Nic a játszószőnyegen elvolt a Nagyságos úrral amikor 1x csak rotty...persze nem akartunk bedőlni neki ahogy kismalac sem a farkasnak, mert már jó párszor meg lettünk viccelve,  hogy asszitükk rotty pedig csak pukk volt. No ez most rottyantott; nem kicsit...20 dekásat. Nagy boldogan felkapjuk! csomi kifele, én is nagy lelkesen segédkezem; majd örülök hogy megúsztam anélkül, hogy összexaroljam magam, oszt valami miatt hátranyúltam..na ezt nem kellett volna...mert mikor fordultam, drága Párom jelezte, hogy ott bizony barnállik valami a kék pólón... Na mondom szuper, ezt is megéltem!
Ezután rendes ember lévén ezt azonnal le kellett volna cserélni. de ÉN jó NMA-ként fent hagytam! Így most itt ülök hátulgo..nem nem gombolós, szaros! pólóban és írom a blogot mert a kaka már megszáradt szaga meg elszálla - abba kéne hagynom asszem kezdek fáradni... :) 

Holnap újabb nagy nap lesz! Az első almás nap! Kiprószáljuk az almapapit!

és most ahogy 1es nagy Költöknél is szokás imhó a méltó befejezés:

Óh happy day,
Óhh kaki day!

4 megjegyzés:

szokei írta...

Reggelizés közben olvastam. :)))

Axa írta...

Remélem azért bennmaradt a kaja! :)

Nico írta...

szerencsére nem szagos a blog, habár meg kell, hogy valljam, ez a khaki enyhén édeskés illatú. Vagy csak furcsa az ízlésem? :)

szokei írta...

Nem volt semmi gond. A blog ugyan nem szagos, de képzelőerőm elég jó. Szerintem az természetes, hogy egy kisbaba lepisili, lekakilja a szüleit.