2009. március 19., csütörtök

TÉR

Hali, ma volt itt a Boss, TÉR értékelt a 2 pécsi kollégámmal együtt. Röviden: kapok prémiumot :) Hosszan: még ennél is lazábban kellene vennem a munkámat, mert még mindig leragadok dolgoknál, amik szerinte nem annyira lényegesek. Jól megbeszéltük, hogy máshogy látjuk a világot, de kaptam tőle sok pozitív megerősítést, ami azért jól esett a májamnak, mit ne mondjak :)
Ma voltam én is kosarazni, megpróbáltam, hogy van a hátam. Előtte bekentem rendesen izomlazítóval, bűzlöttem rendesen, de dobtam kosarakat :) ... ja, ez nálam nagy élmény, egyrészt mert - hogy idézzem I-t -, a hiányzó centiket a lelkesedésemmel pótlom, R-GO nálam csak magasabbak vannak, pláne 1 kivételével hímneműek, nehéz őket átdobni. De ma 3* be is találtam :D A hátam is bírta, habár vigyáztam, nem volt kemény védekezés ... és még CSK sem üvöltözött velem ezért a pályán. Balu a végére belelendült, ő is szórt.
Most punnyadás van, rendesen lefáradtunk. Holnap reggel megyek vissza doki néni, utána dolg, Balu délutános, szabad lesz a kéró! Na meg üres is nélküle :(
... most átolvastam, ma nem voltam vmi sziporkázó. De annyit még hozzátennék, hogy ma reggel volt 1 galambunk. Lassan visszatérnek ? :) Good night!

4 megjegyzés:

Axa írta...

Oooops, most vettem észre, hogy Balu neve alatt írtam. Izé ez a megjegyzést Nic írta!

szokei írta...

Gratulálok az értékeléshez. Jól jön az a kis plussz ezekben a nehéz időkben.

Zsófi írta...

Éljen Nic és a galambok! :)
Na meg a prémiumot osztogató főnök :))

Nico írta...

Még mindig csak 1 galamb van. Lehet, hogy a galambok is olyanok, mint a gólyák, hogy emlékeznek a párjukra, és a halott galambóva párja keresi gurrogva a párját?