2009. március 24., kedd

A Bereczki segge!

Nos hát kedves Hölgyeim és Uraim eljutottunk ide is! :) Máma elvittem az én Cicómat Seggmustrára! A drágám él s hal érte! :D Bezony bezony Ma lépett fel kis városunkban a Szinetár-Bereczki páros! Maga az előadás nagyszerű volt igen élveztem, bár a hangosítás, meg maga a sportcsarnok akusztikája nem egy hangversenyteremé... Nade odaértünk szépen időben... vártunk vártunk... mondom magamba ha a Pasi frakkban vagy valami hosszú kabátban lessz akkor elnyihogom magam :) ( Erre valahogy Nic is ráérzett..fenébe...) És elkezdődőtt az előadás..és elmaradt a nyihogás. Már csak amiatt kellett izgulnom hogy forogjon is. Na az első után Nic nyelv ki én meg halk röhögés..aztan Nic is :) Majd a továbbiakban többször is megszemlélhettük a fent nevezett testrészt.
Remélem ezt a postot a kedves házaspár nemolvassa..ha igen mea culpa így jártak :D

6 megjegyzés:

Nico írta...

Annyit szeretnék mentségemre hozzátenni, hogy nem egész előadás alatt a hátsóját fixíroztam .. igaz, szumma kb 3 perc 18,5 mp-ig volt látható, stopperoltam:) A mentség, hogy nyilvánosan csöpögök ezért a pasiért, és nem titokban... most meg lehet köpködni! Balu viszont tényleg kibírta, még neki is tetszett, pedig meg is jegyeztem, hogy a hímnemű populáció erőteljesen konvergál a max 30 %-hoz, a többit a közalkalmazotti munkabrigádok tupirka nőtagjai, a nedvesbugyis tinilányok és az eltévedt értelmiségi nőszemélyek adták ki... mi a fenének nem lehet vkit 3-nál többször visszatapsolni????

szokei írta...

Axának tetszett a Bereczki feneke? Nico, nem aggódsz egy kicsit? :)))

Axa írta...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeem! Azt nem én stiirőőltem!!! :)

Nico írta...

A popsi az enyém volt vizuáltechnikailag, Balu max Dóri dekoltázsát nézegethette :) Tudod, mindenkinek megvan a célközönsége :)

szokei írta...

De miért kell elmenni otthonról, ha Balu a te hátsódat szeretné stírölni? Otthon ráadásul kevesebb dolog takarja a lényeget. :))))

Zsófi írta...

Én ide írtam megjegyzést, és nem találom. :(
Szóval szerintem nyálas szépfiú, nekem nem jön be. Én inkább Steve Blond fenekét nézegetem szívesen. :)))))))))