2009. március 25., szerda

Szerda hajnal

Ma megint hajnalban jöttem, kissé kómásan, de már 6:55-kor kapcsoltam befelé a gépem. Reggelre betettek egy megbeszélést, és tegnap nem volt érkezésem készülni rá, gondoltam, majd ma reggel. De esélytelen volt :( Én hajnalban nem vagyok befogadó agyilag, olvastam az anyagokat, de csak a szavakat láttam, az értelmét nem fogtam. Nem szeretek úgy menni tárgyalni, hogy nem tudom mit mondok... túl vagyok rajta, majd utólag kiderítem, hogy miről beszéltünk :)
Boss elengdetett hétfő / kedd szabira, úgyhogy uccú neki! Mondjuk a böjtje meglesz, mert holnap Pesten tárgyalok, pénteken szintén nem leszek munkahelyen, mert egy HR-es felmérésre megyek, úgyhogy ma vagyok, oszt majd egy hét múlva ... ez általában nem szokja azt jelenteni, hogy a következő szerdám laza és ligtos lesz, az e-mailes postafiókomat ki is kell majd takarítanom, hogy beleférjenek a levelek.
De have fun no mad!!!! Eszek egy kis sütit, és go work!

Ps: Ivették nem bírták ki, és szereztek egy másik mérleget, úgy tűnik, a párját nem hagyta nyugodni, hogy mennyit látott szombaton a kijelzőn. Állítólag a másik 2 kilóval kevesebbet mutatott. CSK rögtön jelezte is, hogy akkor ehet sütit :) Szerintem az elmúlt 3 napban T tisztitókúrán volt, és nem csal a mérlegünk :) De ha igen ,akkor én is pillekönnyű vagyok!

Nincsenek megjegyzések: