2009. március 29., vasárnap

Szombati munkanap

Bocsánat, tegnap elméletileg Balu lett volna soron, hogy megírja a tegnapi napunkat, miközben én elalszom mellette este - de ezek szerint ez kimaradt, helyette mással foglalkozott - azóta megtudtam, hogy egy másik objektívet is talált a neten, mikor lesz ennek vége? ... majd ha végre megveszünk egyet:)
Tegnap munkanap volt. Én annyira paff voltam, csak kóvályogtam. Ebbe biztos az is beleszámított, hogy csüt és pénteken is Bpen voltam, csak közben hazajöttem Pécsre. Vhogy szombat reggel a szép idő, a meleg levegő, a tavaszi illatok - és a visszatért galambócák - annyira 7vége feelinget adtak, hogy tényleg úgy kellett berugdosnom magam a melóhelyre. Mivel hétfő / kedden szabin leszünk, ezért most szombaton mindenképpen egészséges volt, hogy bementem pár dolgot elintézni. Bent nagy nihil volt, persze Főnök egy száll sem, csak pár hibbant kóbászolt a folyosón. Maradjunk annyiban, hogy túléltem, Balu jött értem, és 3-kor leléptünk.
Kicsit sétáltunk, és utána go a városba (ja, én a szélés dógzom...). Közöltem Baluval, hogy nekem most vásárolnom KELL!!! De lehetőleg ne úgy, mint az elmúlt időszakokban, hogy mindig elindultunk, és a végén Balunak vettünk vmit.
A múlt héten kinézett blúzt vettem célba, sajnos Balunak is tetszett, és sajnos maradt a méretemben. Még megspékeltem2 másik felsővel, azok sportosak, lazák, a "kiszemelt áldozat" egy nagyon szép halvány lila selyem álom :)
Utána bevásároltunk, voltunk DM-ben, és este fél 8 körül estünk haza, a fülünkön is szatyrokkal. Vacsira kipróbáltnk egy mustáros halat, és utána nálam filmszakadás....

Nincsenek megjegyzések: