2009. március 17., kedd

Kedd

Ma Butapest volt terítéken, a szokott kis csapattal: CSK, I és T, no meg én. Szoknak húzni, hogy mindig rám kell várni, gondoltam ma meglepem őket. I jött értem 7-re, találkozó a Légszesz telepen volt a többiekkel. Kabátban, sállal, kajával, "döggel" felszerelkezve irány az ajtó 6:58-kor, előtte nyúltam a qlcsomért. Qlcs sehol. Nézem itt, ott, amott, táskámat felforgatom. ÁÁÁÁ! Közben I befutott, láttam az autóját. telefon Drágámnak: Ugye nincs nálad a sajátod meg az én kulcsom? Balu válaszát nem írom le :( ... a storyt finomítja, hogy ha Balu elmegy otthonról - az én kérésemre ugyan - de mindig egyet rázár az ajtóra, félős vagyok, na .... Mivel senki nem ismert 3. emeletig feljutó tűzoltókat, Balu nem tudott visszajönni, keltettem a szülőket, akik pótkulccsal átjöttek szabadítani. 7:30-kor el is indultunk. Még visszafelé úton is kaptam a cinkeket, Balunak továbbítom, de gyanítom a csütörtöki kosáron kap még ő is belőle :)
Egyébként jó napom volt, tényleg laza, a 3 órás "találkozóm" meg is jegyezte, hogy kipihent vagyok :) Na ja, most nem 5 tárgyalás után találkozott velem, hanem "csak" a második volt aznap, közben volt időm inni, ebédelni, meg kicsit nyugodtan ülni a gépem előtt.
Megvan a laborom, normál. Akkor meg mi a bajom????? Az oldalam ma is többször megsajdult :( Pénteken megyek vissza dokihoz.
Most elteszem magam, holnap is van nap. Jó éjt!!!!!
N.

1 megjegyzés:

szokei írta...

Tanulság: Tessék a kulcsodat egy 2 méteres lánccal a táskádhoz kötni. Axa a modern vár úr. Nem erényövet tesz rád, hanem egyszerűen bezár a toronyba.
Jobbulást!