2009. március 16., hétfő

Hát ez a 7 is elkezdődött...

... csak rögtön nyűgösen. Vérvétel, R-GO éhgyomorral vánszorgás. Az én Drága Párom eljött velem, végigállta a sorokat, és utána elvitt dolgozni. Röhej: Pécsett 1 helyen vesznek mindenkitől vért. Előttem, mögöttem több kismama, közben nyugdíjasok tömkelege, székek pedig a szokásos játék szerint. Ha vki felállt, vagy tizen repültek rá.. csak zene nem volt, hogy meddig lehet keringeni :(
Eredmény holnap délután. Én akkor Pesten, most talán lazább napom lesz, csak 10-11 és 15-16-ig van fix programom.
Megy a mosógép, én meg megy vacsora. Zuram délutános :(

3 megjegyzés:

szokei írta...

Szegény Zurad. Megpróbáltuk felvidítani egy kis skype-pal. Reméljük sikerült.

Niki írta...

Nekem is van egy vérvételes sztorim. Az egyik rendelőben megírták a beutalót, hogy menjek el a másik rendelőbe vérvételre. (persze, nálunk is csak 1 helyen vesznek vért) Bemegyünk (Marci is elkísért), rengeteg ember, majd ahogy mondták, elmentünk egy hatalmas folyosó végére. Ott nyitva voltak az ajtók, végre ki is jött valaki. Mondtam, mit szeretnék, majd leültetett ott helyben (a folyosó végén) lefertőtlenítette a karomat, tű bebök, kihúz, vatta rátapaszt, és már kész is. Marcinak alig maradt arra ideje, hogy elforduljon, mert nem nagyon bírja a látványt. Én egy kicsit diszkrétebbnek gondoltam az egészet, de hát ez az egészségügy... :(

Nico írta...

Ne is mond, Baluval mi is azon gondolkoztunk, hogy még pár év, és lesznek a folyosókon kis lukak, oda csak bedugod a karod, puf szúrnak, vatta, kihúzod és mehecc ... Ez nagyon gáz, ami Veled történt!!!!