2009. március 22., vasárnap

Szombati Muri

Szombaton végre sikerült újra összehozni egy kártya csatát Ivettékkel és CSK-val. Most rajtunk volt a helyszín sor, úgyhogy extra takarítás programot futtattunk: normál esetben megeléxünk a látható takarítással, most glancolás lett, ment a suvick! Ez az új Domestos vmi állati erős! Nem mondom, eddig is rendszeresen találkozott a mellékhelység Domestossal, de ez a fekete verzsön tényleg tud vmit, csak ajánlani tudom!
Én voltam a vizes blokk, meg kicsi pakolászás, vasalás, Balu kapta a portörlést /pórszívózást. Az ételméking fele-fele volt: ő a pogácsa, én a kefíres süti + szendvics felelős lettem. Szerencsére Ivették 5 percet késtek (CSK majd fél órát), így volt - az az - 5 perc időnk még pihenni, mielőtt megjöttek. Jó volt :) Sokat röhögtünk, főleg azon, hogy ultizni szerettünk volna, de magyar kártya nem volt a házban. Mire jók a szomszédok :)
Utána unoztunk, Balu nem is értem hogyan szumma 82 (!!!) pontot szedett össze majd 15 party alatt, felháborító!!! Rossz helyen ült - na ja, nem mellettem, akkor kapta volna a +4-eket :) (szeretlek ám Édim!!!).
Olyan éjfél magasságában - már nem is emléxem miért - előkerült a mérleg, és a fiúk mázsálták magukat. Huhh, az a döbbenet, CSK teljesen maga alá zuhant, vigasztalásul beküldött még pár sütit, meg csomagoltatott is magának. T, Ivett párja viszont teljesen magába fordult, csak ő láthatta, mennyit is nyomott a mérleg :( Mi lányok nem hívtuk ki a sorsot, na ja, minek azt látni :D
Ma nem keltem korán, Balu elment lőni. Most fejeztem be egy mosást, meg eltakarítottam a tegnapi maradékokat, mosogatás volt. Balu lassan jön home, nekiállunk ebédet gyártani.
13-tól MIZO meccs a TV-ben... babona, hogy ha tévében nézek MIZO meccset, mindig kikapunk...nem akarom nézni, nyerni szeretnénk! ... de szeretném nézni, és szorítani a lányokért! Dilemma :(

N.

PS. az InStyle-t 45 perc alatt kivégeztem. Kapal kaki, maradok a német verziónál. A magyar üres, ami van benne, az 85 %-ban reklám, vagy bújtatott reklám, alig 2 cikk, amit érdemes lenne elolvasni... Tüpisch.

1 megjegyzés:

szokei írta...

Nézted a mérkőzést? Valószínüleg igen. :((

Kénytelen leszel tovább kínlódni a német InStyle-l. Segítsek? :)))