2009. március 10., kedd

mobil, kocsi, kabát.

This is second one...
Na amiről azt hittem okés az mégse lett az... a mobilom...hívni tudnak, de én nem tudok, így átadtam a témát 1 nálam hozzáértőbbnek. Aztán ma hívott a biztosító kárszakértője, holnap tali, remélhetőleg. 3x vettem végre valahára 1 tökjó téli kabátot.. síkabát, nagyon süti! Sötét cipzáras, és nem tépőzáras.. hálistennek! Ja és 50% kedvezmény volt rája :)
És azt hittem holnap délelőttös leszek, de volt 1 kis varia..mégsem, így most 1-2 dolgot át kell szerveznem, aminek nagy részét már megoldottam. Nic még mindig nem 100%, így pénteken irány a doki...
Pá!

3 megjegyzés:

szokei írta...

Nic-nek jobbulást.

Axa írta...

Hi Piitám! Köszi! Mindjart... elővakaromm... meg irom akövetkező post-ot..

Axa írta...

na kcsiit mellément ezt a másik post-hoz akartam... de Átadom eztiss!! Köszi!