2009. március 20., péntek

D és az InStyle

Ma csoda történt, amit a kollégáim meglepődve - és ennek hangot is adva - konstatáltak: 3-kor kiléptem az irodából és elviharzottam. Ennek oka, hogy hosszas szervezőmunka eredményeképpen végre sikerült találkozni D barátnőmmel - Pittám, neked mondom, hogy ő volt a tanúm -, aki légvonalban tőlünk cca 15 percre lakik, de majd 5 hónapja nem bírtuk összeszervezni magunkat:( Hol betegség vkinek a részéről, hol a munka, vag yvmi családi ünnep, vagy vegyesen ezek keveréke, de ma volt a nagy nap, ma nem jött közbe semmi (utoljára én mentem randi helyett az ügyeletre) és találkoztunk egy süti mellett (én nem sütiztem, diétáznom kell...). De jó volt dumálni végre! Ígéretett tettünk, hogy most aztán jobban odafigyelünk és nem várunk újabb 5 hónapot! Pletykáltunk, gazdasági világválságoltunk, világmegváltottunk és röhögtünk egy jót.
Még hazafelé gyorsan berángattam egy butikba, hogy véleményezzen egy blúzt, hátha neki nem teccik (nekem nagyon), és lebeszél róla. Nem volt szerencsém, szerinte jól állna nekem. Most abban bízom, hogy Zuramnak megmutatva, majd ő beszél le róla, különben már csak abban reménykedhet a pénztárcám, hogy nem lesz a méretemben. Ma még volt. 2 ...
ÉÉÉÉÉS! 10 éve vártam erre a pillanatra, a héten megjelent a Biblia magyarul! Ja, bocs, az már nagyon régen van magyarul. Az InStyle viszont csak ezen hét óta, és végre nem németül kell "szenvednem" az olvasásával, hanem magyarul :D Beraktam egy mosatot, Zúr déplutános (brühü), és megvan az esti program.... Pá!

Nincsenek megjegyzések: