2009. március 12., csütörtök

Kárrendezési bonyodalmak

Na megvolt a kárrendezés, halisten cserére vette a bal hátsó ajtót és a küszöböt, meg megnézetni a gumit, disztárcsa, meg 1 futómű csekk (bár ez sztem nem kapott, de jobb a biztonság..) Miután ez megvolt vígan hívom a Hivatalos pécsi szervízt, hogy miko' mehetnék be rendezni..és jött a hidegzuhany: Mivel az ellenfél autoját a Groupama kötelezi, és eme cég tarozik annak a cégnek akihez a Pécsi Ford is tartozik ezért nem válalják...pötty ledöbbenés... telefonálás Groupama... Mi hogy ilyen.. neem.. (bruhaha 1.) de felajálottak mas lehetőséget. 1 fizessek én és ök kifizetik a számlát... (bruhahhaa 2.) hülye azért nem vagyok; a 2. lehetőségre nem emléxem, a 3. hogy kárrendező ad egy összeget azt ők átutalják szervíz azt indulhat a javítás... nade ugye ha a szerviz aszondja ez bezony nekik többe volt, akkor a különbözettel mi lesz? válvonogatás... Nade közben NIC is rámozdult a témára megmozgatatott fűt fát, és a lényeg, hétfőn irány Mohács, remélhetőleg Ők elvállaják!
Nic meg holnap megy vérvételre, remélem negatív eredménnyel tér meg!
És máma volt kosár is. Nic kihagyta, én kifutkostam magam, képek is készültek! Még nem láttam őket amint oroszlánként közdök, de hamarosan!

Nincsenek megjegyzések: