2009. szeptember 3., csütörtök

URH ja nem UH és a mai hosszú műszak

A mai nap kértünk 1 kis kimenőt a melóhelyről, mert 10-re voltunk hivatalosak a genetikai ultrahangra. Riogattam minket olyanokkal, hogy 1,5 óra várakozás, emiatt a délelőttünket erre szántuk. Előtte benéztünk a Müllerbe. Egész kellemes hely, főleg nyitáskor, sehol senki. Ja és hogy miért is mentünk oda.. hát 1részt, mert megkérdezve, UH-t aszontak talán VHS-re tudnak csinálni felvételt, másrészt kellett 1 új kenyértartó. Utóbbit beszereztük, előbbivel volt még1 körünk az Interspárba. Nagy sebbel lobbal meg is érkeztünk olyan 9:50-re. Lecsücs.. erre 10:05-kor behívtak minket.. huuu! Aztán indult a feketeleves vonat. bementünk; ?dés vidijo? Válasz múltkor is kipróbálták, de sajna nem lett semmi a filmen. Pfff.. ok akkor kép? Elfogyott a papír. (Pedig szülésznő ismerősünk szerint ez jár is...) Öööö..dejó. :( Lett volna még1 lehetőség, mobillal, ami persze miután kijöttünk jutott eszembe. Végeztünk 1 kis számolgatást VHS témájából kifolyólag:

1. beszereznek 1 DVD felvevőt kb. 50E Ft - vagy 1 használt szgép DVD íróval az is ugyanennyi.

2. elkérnek 1-1 DVD felvételért 500 Ft-ot ha nincs DVD-D akkor 800-at.

Ezek után ki lehet számolni hány nap alatt térülne meg az ára. Napi 30 kismama csak a fele kér dvd-t , az 500 Ft-al 10 nap. Tiszta logika. Mégsem követik. Lízingelünk nekik egyet, és mi is gazdagok leszünk!

Na de 10:10kor kint voltunk, hál Istennek minden perfekt; béby jól van mindene ép!

Ezzel + a dupla vérvételes tesztel irány volt a genetikai tanácsadás. Na itt behoztuk a várakozásos lemaradásunkat. több mint 2 órát vártunk azért hogy beírjak a gépbe minden ok, és kapjunk még1 pappert. Kill the Rainforestes!

Ezután gyors kaja, majd Nic-et ledobtam valami Okosításra a Buza térre, én meg húztam vissza. Fél óra volt még vissza a melóból amikor hívott 1 esmerős, gépprobléma miatt.. (szívás NO 3.íjászkodást terveztem mára...) na ezzel kb. már 1 órát szívtam mint a torkos borz ( 1-2 vírus és spyware író csókát úgy de úgy meg köcsögölnék de tényleg...) amikor jött a szo..ás No 4. Kollegina szól, hogy a holnap kiállítás 1ik gépe nem indul; tegnap du még tökéletes volt. Indulni indult de utána kakukmarci. 2,5 óra sűrű káromkodás VGA kártya , kábelek szerelés után feladtam, vittem le 1 tarcsi gépet (ezzel kellett volna kezdeni..) ezzel már gyors megvoltam, de közben az idő is haladt; mire hazaindultam 19:45 volt. Ennyit a mai íjászkodásról. És ennyit a mai napról. Pusza pá!

U.i: Fisco a fercsiben...nem semmi.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Ha jól értem, akkor most nincs felvételetek. Legközelebb vigyetek VHS kazettát, ha még lehet kapni valahol.

Axa írta...

VHS kazettánk van.. a gond a felvevővel volt, ami állitolag nem müködött a klinikán...