2009. augusztus 31., hétfő

7vége - rövidítve

Hogy nekem milyen szeptember 1-i hangulatom van? Ezt lehet, az is okozza, hogy ma reggel, mikor kivánszorogtam a buszmegállóba, és meg akartam nézni, hogy jön-e mostanában busz, vagy sétáljak, akkor már a szeptember 1-től érvényes menetrend volt kint, úgyhogy ácsorogtam, közben jöttek az emberek, úgyhogy nem indultam el, bíztam abban, hogy ők biztos ismerik a még menetrendet, és jött is a busz!
Szombaton dolgoztunk Baluval, enek eredményeképpen a vasárnap - no meg a mai reggel - olyan felemás volt, nem igazán volt 7végé feeling. Szombat estére lejöttek Zsuék, elmentünk vacsizni a kedvenc mexikói éttermünkbe, meg dumálni. Vasárnap délelőtt Balu lőtt, én próbáltam aludni még picit. Mostanában az allergiám toppon van, éjszaka is rendszeresen felébredek, hogy hapci és tombita szólóval szórakoztassam a Zuram, nem is tudom, ő hogy tud aludni :( Már nagyon jó lenne, ha jobb lenne a légkör:((((((
Vasárnap ebéd Anyuéknál, utána go ki Tsaby barátainkhoz FRZS Teammel, már ezer éve nem láttuk őket, volt normál duma party, utána felébredt Anna kislányuk, utána már ő volt a középpontban:D
Csak este tudtuk megnézni a F1 futamot, én jó szokásomhoz híven bele is aludtam, de úgy tűnik, az elején kívül nem nagyon voltak benne izgalmak.
Egyéb hírek:
- Balu szerzet a neten akciózva egy övterelőt, Zsuék hozták magukkal szombaton (Hvala mégegyszer!), úgyhogy most már nem "önjáróan" kell ezt megoldanom, amikro kocsikázunk.
- megvannak a vizsgálati eredmények, minden negatív, de csüt még megyünk genetikai UH-ra, viszünk eszközt, amire filmet fogunk kérni (és fizetni persze)
- Anyukám vasárnap lazán megkérdezte a pocakomat látva, hogy "Te, Kislányom, nem ketten vannak ezek?".... nem .... remélem :)

Ennyit elsőre.

N.

Ps: ma reggel láttam egy dezodor reklámot. Azt hirdetik, hogy 48 óráig illatos / száraz érzés. Ki a fenének kell 48 órára illatos dezodor?????? Ok, a busmanoknak a dzsungelben, de normál magyar ember azé mosakodjon már 24 óránként, nem???????

5 megjegyzés:

szokei írta...

Sajnos az átlag magyarnak kell a 48 órás dezodor. Némelyiknek a 168 órás is kellene, de olyan ami nem a deo bűzével fedi el a fürdetlenség szagát.

szokei írta...

mostanában nagyon rövidek vagytok. Vegyetek példát Tsibéről.
Nic!
Meddig dolgozol? Kollégák tudják már, hogy veled többes számban kell beszélni? :))

Axa írta...

Igazábol mi a túl hosszu megjegyzéseket nem szeressük,, én az olyanokat soha nem bírom végigolvasni, csak bele bele olvasok... részemről azért is irok inkább kevesebbet

szokei írta...

A busmanok a sivatagban élnek.

Axa írta...

busmanok?