2009. augusztus 22., szombat

Babás szerkövek (ez vhogy jobban hangzik, mint a Babás hírek...)

Akkor igyexem összeszedni az elmúlt időszak babás híreit, és akkor így meglesz egy csokorban. Elöljáróban annyit, hogy megvagyok, jól vagyok, jobban vagyok valóban, van abban vmi, hogy a 3. hónap után már jobban érzi magát az ember leánya, csak ez a q meleg ne lenne. Pedig én isten bíz bírom a meleget, de lehet, ebben az évben múlt időbe kell rakni, mert most nagyon nem bírom :(
A nyaralás utáni két hét vizsgálatos volt rendesen, most van az egyik csúcsszezon, a másik majd a szülés előtt lesz - mint megtudtam nálam jóval okosabb emberektől!.
12-én voltunk védőnőnél, nem a sajátunknál, mert ő szabin van, de ilyenkor vannak kötelező vizitek, hát volt helyettesítés, meg méricskélés, beszélgetés, Balu is bejött, egy kis fiatal csajszi volt. Egy dekát nem híztam a mérlegük szerint, ami azért furcsa, mert elől 3 dudor is nagyobb, mint a szokásos testfelépítésemben, akkor azok miből nőttek, ha nem mutatja a mérleg?
Este szülésfelkészítő tanfolyam, 2. előadás. Az 1. akkor volt, mikor a tengeren voltunk, most volt a "hogyan zajlik a szülés" téma. Jó volt. A dokit ismerem, Tesó volt osztálytársa, pár pár volt, eléggé laza volt a hangulat, én valszeg nagyon kipihent lehettem, mert pár poént is bevágtam, pl. a "miért kell borotválni a kismamát és hol" kérdésre felvetettem a teljes hónalj, lábfej és brazil gyanta lehetőségét, jókat derültek - remélem :) Tényleg hasznos szerintem!
Nagy feladat volt még a "nézzünk körül babakocsi fronton" tém is. Venni még nem akartunk, csak nézelődni, szokni az árakat (voltak horror elképzelések!). 1 boltban voltunk, nagyon-nagyon kedves volt az eladó csajszi. Mondtuk, hogy új babásak vagyunk, zéró tapasztalattal, a kocsival szembeni elvárás, hogy könnyű legyen (hogy fel bírjam vinni a sérült vállammal a 3. emeletre ohne lift), és beférjen a Bömbi csomagtartójába. Mutatott is egy mutatós, 3 részes darabot, mi sűrűn bólogattunk, az ára nem a plafonon volt, igaz 6 számjegyből állt, de mi csak nézelődtünk. Könnyű, szétszedhető, praktukis. Ja, csak nem lehet egyben felcipelni, csak kétrészben :( Na mondtam az előadó lánynak, hogy ezt forget, nálunk ez nem megy, egy mp-re sem lehet a lépcsőházban hagyni semmit. Kicsit elhűlt, de talált másik megoldást! Ez olyan előre / hátra hajtogatható kombinálható izé, csak külön kell venni egy kocsiba rakható ülést, de árban még így is az eredeti alatt vagyunk pár 10-essel. Felírtuk a típust, és abban maradtunk, hogy gyakorló szülőkkel (D, Te vagy kinézve N-el!) visszamegyünk praktikusan nézelődni, mert rájöttünk, hogy mi nem tudjuk, mire kell figyelni, és ahhoz meg nem két fillér, hogy csak úgy shoppingoljunk.
A héten két csapolásom is volt, hétfő-szerda ritmusban, úgyhogy tegnap már nyújtottam volna megint a karom, de nem kellett senkinek :( A második az a bizonyos kombinált teszt Down kór miatt, az eredményt sms-ben küldik el, tök hájtekk! Pontosabban kapok egy netcímet, meg egy kódot, oda kell belépni, login, meg kinyomtatnom az eredményt (ja, és ha vkinek nincs nyomtatója?), és vinni a vizsgálatra. Haladunk a korral, kérem!
Ezen a héten is volt előadás, most a fájdalomcsillapítás volt a téma. Hát eléggé szörnyű megnézni azt a tűszerű izét, mait 5-7 centire a hátamba nyomhatnak be... kicsit furcsa volt fogdosni, meg tekergetni. A hölgy mondta, hogy a szemem miatt mindenképpen menjek el szemészhez, mert nagyon rövidlátóknál lehetnek rizikók... kicsit lefagyasztott, de azóta lenyugtattam magam, megbeszélem a dokival, és meglássuk, mi lesz.
Kutymorgó különben jól van, néha patáliázik kicsit, estére befeszül a hasam, akkor fáradt is vagyok, meg egyre nehezebb alvó pozitúrát találnom. Arról, hogy Baluhoz bújva aludjak el, letettem, mert nem tudok kényelmesen hátulról kiflit játszani, de azért néha még próbálkozom :) Étvágy megvan - hála égnek -, pár napja ismét élvezem a tejföl ízét, ami nagy öröm számomra, ki is használom, be kell pótolni vagy 2 hónap tejföl mentes életet! :D
Távirati stílusban ennyi babahírem van, hétfőn megyek megint dokihoz, havi felülvizsgálat.
Mindenkit pusszantok, az apai aspektusokról Balu Papát kell kérdezni :)

1 megjegyzés:

szokei írta...

De mi az a szerkövek?