2009. augusztus 24., hétfő

Papás - Babás szerkövek és a lemaradásunk

Nos akkor először kielégítem a szerköves dolgokat. Íme a Babás szerkövek leírása és legendája.

Papás részről pedig... várakozás van, 1x álmodtam is vele.. vagy valakivel akiről úgy álmodtam a gyermekem.. asszem fiú volt.. Idegeskedés.. csak nagyon ritkán és nagyon kevés, inkább a kíváncsiság, na vajon milyen lesz, remélem nem kell sokat felkelni éjszaka, és ilyenek.
De mindezek mellett Nic-et próbálom nyugtatni, és a pozitív energiákat sugározni feléje. Jaj igen Imádom simizni a pocikáját is. Lassan leelőz :) De tény és való, nekem könnyebb dolgom van, nem én vagyok kilenc hónapos "hízókúrán" :)

Na és a Horvát befejezés. A maradék - aszem 2 napban - szinte semmit sem csináltunk, döglés volt, én úsztam, meg dumáltunk söröztünk - grappáztunk a vendéglátnokkal. Az ucsó este volt a grillparty - meg lettünk vendégelve. Imádom Mariót, de amit a barátja elkövetett, az egy rituális öngyilkosság volt az én magyar szakács szemeimnek. iszonyat zsiros hús, tarja, jol átsütve majd elégetve és olivaolajjal nyakonöntve; pjeskovica - na ez jó volt. Krumpli - so so, és csinaltam 1 kis cukkinit - befüszereztem, a végén sózva - mondom a tagnak keveset süsse max 2-3 perc. Na ez is szénné égetve. Aztán a pirítós kenyér..nos ez is inkább 1 széntárolda volt, messze a mi ízlésünknek megfelelő pirítóstól. Szóval ezek után aludtam 2 vagy max 3 órát öszvisz, és elöttünk állt 8 óra autókázás. Nade csodálatosan teljesítettem! Indulás elött még fizettünk, vettem 1 kg szárított fügét, kaptam 1 kis üveg grappát..hmm meg kéne kóstolni..majd indultunk. Visszaúton kb fél órát vesztegeltünk Zágrábnál de a többi husss ilyen simán ment!

És végül a képek! felkerültek! Ime!
F1 és Stara Baska

5 megjegyzés:

szokei írta...

Köszönöm a szerköveket. A fotók nagyon jók lettek.
Elnököm vigyázz ezzel a "has-problémával". A Zasszony most könnyen leelőt, de egyszercsak hipp-hopp és néhány óra alatt ledobja a "terhét" és ugyanolyan vékony lesz, mint 3 hónapja volt. Te meg ott állsz a hatalmas hasaddal. :)))

Axa írta...

huuu most hogy mondod! Akkor nem állok le az uszással, meg az egyébb sporttevékenységekkel sem! :)

Nico írta...

adja az Isten, hogy néhány óra alatt dobjam le. A néhány az olyan max 2-3 ugye? :)

szokei írta...

hallottam már 20-30 órást is. Azt már lehet, tudni hogy szülsz? Normál vagy császáros?

Nico írta...

Ne rémiszgess!!!! Szülsé módja bizonytalan, kis esélye van a császárnak (minimál jelenleg), mert a szemem miatt kell egy extra vizsgálat - pont azon a diptria határon vagyok, ahol meg kell nézni, nem sérülne-e a retina normál menetnél. Majd megyek szemészhez megnézetésre, és akkor többet tudok.