2009. augusztus 26., szerda

Röviden

Csak nehogy szó érje a ház elejét, bejelentkezem. Hétfői dokizásnál minden rendben volt, megnéztek, a doki kézrátétellel a hasamra megállapította, hogy nagy a baba, és minden ok (ehhez azért rendesen meg is vizsgált). Kaptam új bogyókat (magnézium, meg vas, meg mittomén micsoda), az egyik nagyon érdekes, 3*3-at kell nyelnem, 300 darabot kaptam, és olyan kis bogyók, mint a nyúlkaki, csak fehérben... hmm..
AFP rendben van, tegnap kaptam egy levelet is a kórháztól, rajta a leletekkel, no meg egy nyomtatott mondattal, hogy keressem meg a szakrendelést. Este későn értünk haza, kicsit kiakadtam, hogy ha OK az eredmény, akkor minek telefonáljak? Balu felhívta a szülésznő ismerősünket, hogy vaccáp, ő megnyugtatott, hogy ne foglalkozzak vele, jó az eredmény.
De azért ma telefonáltam. Heti 1 nap 1 óráig van genetikai tanácsadás, be kell mennem (holnap 13-14 között, ezek el sem tudják képzelni, hogy vki esetleg dolgozna???), a hölgy mondta, hogy ne lepődjek meg, sokan lesznek ( hát ha heti egyszer 1 órára nyitják ki az ajtót, ahova kismillió kismamát berendelnek, akkor mire számítanak). Ja, és csak azét menjek, hogy beírják a kiskönyvembe az eredményt, mert azt be kell.... eszem a szívüket!
Morcogok :( megyek dolgozni.... éhes vagyok, eszek egy körtét :)
Pusszancs!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Ez a kismamák sorsa. még millió helyre kell menned feleslegesen, napokat fogsz sorban állni. Nálatok is a legfelső szinten van a terhesgondozás, persze lift nélkül?

Nico írta...

Szia! Nem itt, kivételesen a földszinten van. De egyes hírek szerint költözik (összevonják) a szülészetet, és a másik hely már "fincsi". Konkrétan a parkoló után cca 35 fokos hegymenetbe kell majd pocakkal feltolni magamat, onnan a 2. emelet, liftet tilos használni, csak ha éppen meghalnál.