2009. augusztus 21., péntek

35

Na ma lettem középkorú. Legalábbis a naptár szerint, mert az agyamban nem érzem magam ennyinek, igaz néha már recsegnek a csontjaim, de hogy én ILYEN koros lennék, azt nem igazán érzem. Reggel Balu ébredés után kisebb pityergő rohamomat kellett, hogy elviselje - középkorú pánikroham -, majd reggeli. Ő ellépett az ajándékomért, én pakolásztam, és összeírtam, mit kell vennünk. Az az igazság, hogy az elmúlt héten csak egyik napról a másikra éltünk a hűtőnkből, most már nagyon érett egy feltöltés!
Balu csokra fenomenális :) Igaz, ehhez Göndi is kellett, ő a kedvenc virágkötőnk. Egy halom narancs tulipánt kaptam, gyönyörű!!!! Volt újabb pityergés (ezek a hormonok?!), és indultunk bevásárolni. Én voltam az ebédfelelős, most jól sikerült a pizza. Utána punnyadtunk, és mentünk Anyuékhoz ünnepelni, este fél 8 körül értünk vissza.
Jól eltűntünk Baluval a blogos éterből, elnézést. Az az igazság, hogy nekem teljes gépundorom van, igaz a héten már dolgoztunk mindketten, de nekem annyi PC nézegetés, ami a melóhelyen van kötelező jelleggel untig elég volt. Talán a következő két napban bepótoljuk, hiszen vannak még tartozások:
- Dali randi
- babás hírek
- horvát élménybeszámoló befejezése + képek
- egyéb kis színes hírek.
Igyexünk-igyexünk!!!!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Mi türelmesen várunk a sorunkra. Középkorú? Na ne viccelj! Ha te középkorú, akkor én mi? Bácsi? :)))

Nico írta...

Pittá Édesem, ez olyan magas labda, hogy inkább hagyom pattogni :)