2009. szeptember 24., csütörtök

Lusta pasi, virgonc nőci

Már épen be akartam írni azt a címet, amit kitaláltam, erre Balu mondott egy másikat, ami szintén eléggé figyelemfelhívó, úgyhogy ezt írtam. Én azt írtam volna, hogy "Eltűnt!". Balu valszeg arra gondolhatott, hogy mostanában - igaz én sem naponta -, de én írok blogot, ő meg kevésbé. Vagy arra, hogy én ma délután több házimunkát végeztem, mint ő, igaz délelőtt meg ő volt elemében.
Én arra szerettem volna utalni, amit pár perce vettem észre: eltűnt a köldököm... pár napja még megvolt, erre most nem. Ez a Kisdinnye egyre jobban feszíti a határokat, ami jelen esetben az én kis bőröcském, annak közepén a köldökömmel.
Az anatómiai beszámoló mellett szeretnélek tájékoztatni Titeket, hogy pár napja összeszedtem a bátorságom, és megbeszéltem a Főnökömmel, hogy szeretném Home Office üzemmódba elleni hetente 1-2 napot, mert kezdek néha fáradni, és nem tudok már annyit pörögni, mint régen. Megértő volt, és nem is kell neki előre szólni, mikor maradok otthon, és vitzesen megjegyezte, hogy akkor ezentúl nem nézi a mobiltelkó számlámat, mert biztos jó magas lesz :)
Úgyhogy holnap itt hon leszek! Reggel megyek dokihoz - házidoki, belgyógyászati csekkollás (EKG asszem), utána jövök home. Balu reggel úszni megy, utána ő is jön home. Délutános, délelőtt ő is itthon lesz. Én dolgozgatok, őhozzá jön a masszőr. Ja kérem, élni tudni kell: Apjuk kényezteti magát, anya pénzt keres! Utána összecsapunk vmi hamit (ehhez ma már Balu megvette az alapanyagokat), és ő megy work, én meg maradok itthon... és folytatom a délelőtt elkezdett tevékenységet.
Ma is néztem vacsoracsatát, megint rákaptam, tegnap sajnos vacsi előtt néztem, ki is voltam éhezve! Ti szoktátok? Néha tök jó ötleteket lehet meríteni, habár ezt a mai nem is tudom milyen latin nevű cápaharcsa halat asszem nem a mi pénztárcánkhoz találhatták ki.
Majrézok, mi legyen az oltással. Ugyibár elméletileg nekem ingyenesen járni fog. Jövő héttől adják. Elméletileg. És elméletileg tesztelték. No de kismamákon??? Ki az a hülye, aki ezt bevállalja, hogy terhesen hagyja magát teszt beoltatni? Vagy higyjem el, hogy nem ártalmas? vagy ahogy Balu mondja, ne izguljak, mert elkerül az influ? Nem tudom. A dokik meg amolyan 50-50 %-osak, a vége az, hogy "végső soron önnek kell eldöntenie". Köszike, ha nem kérem, és megkapom az influt, és bajom lesz, én leszek a hibás. Ha kérem, és az oltástól lesz bajom, akkor "Ön döntötte el"... szép kis dilemma:(
Hát ennyi mára, hagyom Balut is kibontakozni :)

Pusza! N.

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Irigylem a Balut. Házhoz jön a masszőr, miközben a Zasszony virítja a lóvét. Én nem félek az influenzától. Ne menj emberek közé és nem kapod el. Még mindig Pitta vagyok

Zsófi írta...

én beszéltem az üzemdokival, hogy oltassak-e vagy sem. ő azt mondta, hogy a krónikus betegeknek és az időseknek ajánlaná. viszont ma hallottam, hogy egy 34 éves férfiú összeesett az utcán és meghalt h1n1-ben. csak úgy, hirtelen... szóval sztem mégiscsak oltatok. inkább legyek emiatt kicsit szarul, minthogy nagyobb bajom legyen. persze ha terhes lennék, akkor nem lennék ebben ilyen biztos. megkérdezném a két nődokimat és az alapján döntenék.

bébi nemét tudjátok-e már? nevek?