2009. szeptember 20., vasárnap

7vége

Nem is tudom, hol kezdjem, úgy tűnik, mostanában a vasárnapi bejelentkezések az enyémek, hét közben nem nagyon vagyok on:( Balu ijjászkodni ment, kihasználja a jó időt, ami valóban szuper csodás, igazi vénasszonyok nyara van:)
Én itthon töltögetem az időmet, mára is vannak programok, hol vannak már az igazi döglős, nem csinálunk semmi 7végék.. ja, tudom, lesz ez még ígyse, Baba után minden szabad percnek örülni fogok:)
Tegnap tevékeny napunk volt. Reggel keltünk korán, egy gyors mosás, meg vasalás után felszedtük D-t, és go to szakmai tanácsadás baba boltokba. A KIKÁban vagy másfél órán keresztül tébláboltunk a cca 15 m2-es babarészlegen - na jó, előtte csöpögtünk egyet a törülközőknél is. 3 eladó próbálkozott segíteni nekünk, de köszöntük, nem kértünk belőle. Néztünk ágyikót (milyen matrac: szivacs v. kókusz?), meg pelenkázót, meg babajátékokat, milyen mellszívót, ha kell, meg bimbóvédő és egyéb nyalánkságok. Atya világ, miket ki nem találnak, nem is értem, mi anno 3X ével ezelőtt hogyan is tudtunk felnőni? :)
És asszem megtaláltam a xmas ajándékom. Igaz, eléggé húzós az ára, de Balu nyugtat, hogy nyugi, nekem ennyi kijár, meg majd összedobja a család... hát nem tudom, ez még így is durva, de egyszerűen mennyei:)))
Aki volt már nálunk, az tudja, hogy nincsenek székeink. Jó, van két háttámlás konyhai, meg két sámli (szintén konyha), meg egy méretes babzsák, de olyan szék, fotel (klasszik kivitelben), ahova lel lehet ülni, tartja a hátad stb nincs. Mivel Babóca miatt valszeg kell majd szoptatós hely, és mindig is szerettem volna egy hintaszéket (igaz a lakás enteriőrbe nem igazán illene bele), ezért elsírtam bánatom Balunak. ... és akkor megláttuk ... és nem hintázós (értsd. hupizós) az alja, hanem egyenes, de mégis mozog, és jaj, de kényelmes! Szóval most Jézuskánál van az ügy:)
Utána mentünk Brendonba, ott is nézelődtünk, meg vásároltunk nekem ruhát (1 felső + bugyik), de a babakocsi részlegük nem győzött meg. Amit múltkor láttunk a 3. boltba (amit azóta sajna elvittek), az volt a jó (árban, kialakításban is), most olyat hajtunk. És rájöttem, hogy ha nem vigyázok, tipikus anyuka leszek, aki minden édes kisruha láttán elámul, átmegy cuppogo, ündi-bündi hangokat adóba, és olvadozik... olyan cukor ruhák vannak .. és olyan bitang áron!!! :(
Ebéd Balu anyukájánál volt, meg Tesójának szülinapoztunk, utána hazajövés, és nekiálltunk bepótolni a múlt 7vége vállalásból elmaradt szekrény pakolászást. A fele megvan :) Ma jönnek a cipők - elméletileg, de eléggé fáradt vagyok, lehet azt halasztom:(
Közben újabb mosás, este meg bementünk a belvárosba, Pécsi Napok vannak. Vacsira isteni sült pisztrángot falatoztunk negyedhomályban a kirakódós soron, szerencsére annyi szálka nem volt benne, utána kis koncertélmény, és jöttünk haza. Nem bírom az éjszakázásokat. Meg Pocaklakó sem. Most már egyre erősebben aerobikozik a hasamban, rug a szélrózsa minden irányába Balu nagy örömére (ja, ő külső taperérzékeléssel, meg tegnap már szemmel is vételezi ezeket), nekem azért annyira nem vitzes.
Holnap megint kezdődik a heti robot. Múlt héten kiderült, hogy egy kolléganő nem lesz kolléganő. 3 éve - még a szervezeti átalakulások előtt - ment el babázni, és jött volna vissza most szeptemberben. Ha nem is vele, de "rajta keresztül" tervezte volna a Főnök megoldani az én eltünésemet. (neki adni másoktól munkát, és a "régebbi" kollégáim kaptak volna "belőlem"). Hát nem jön. Most helyzet van:( És én egyre jobban érzem, hogy fáradok. Boss azt mondta jövő hét péntekre kitalálja, hogy merre az arra, mert lassan igencsak idő lenne. Én ennek már nagyon örülnék... persze mindenki azt mondja, hogy ne foglalkozzak (plánene izguljak) ezen, mert nem az én bajom / gondom, de szeretem rendben tudni magam mellett / mögött a dolgokat, engem már csak így tettek össze. Úgyhogy most várakozok.
Szerdán megint voltunk kosarazni, Balu játszott, én néztem. Hiányzik, hogy ott rohangásszak velük a pályán, hogy én is részese legyek a stikáknak, vitzeknek, elrontott labdáknak, vagy bedobottak utáni vállonveregetésnek. Tudom-tudom, nekem most arra kell koncentrálni, hogy Baba jól van, meg ennek örülni, de hiányzik a CSAPAT.. és a Világbéke :)

Pusszantás Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: