2009. szeptember 25., péntek

Válaszok

Hali, gondoltam itt egyszerűbb, mint a megjegyzések megjegyzéseire válaszolni.
1. Pocaklakó neme: jelen állapotban nem szeretnénk megnézni. Ha esetleg UH-n annyira premier plánban mutatja magát, hogy nem lehet nem észrevenni, akkor max megtudjuk, de hogy dierkt azért "üldöztessük" ultrahanggal, mert kis kíváncsiak vagyunk, azt nem szeretnénk. Ez jelen állapot, persze ez még változhat :)
2. Név: A fiú nevünket Balu a 2nd randink után (GYK ez több mint 5 éve volt) kijelölte egy sms-sel:) Ezen randinál cukrászdában voltunk, és valszeg összeszedhettem ott vmit, mert másnapra kics gyomorrontásom / hányingerem lett, amit Baluval is közöltem. Ő vitzesen megjegyezte, hogy de gyorsn összejött a gyerek, hívjuk Áronnak. Azóta is megvan az sms, és azóta nem igazán volt kérdés, hogy ha lesz fiú, akkor mi lesz a neve. Lány név adás az én reszortom lett egyúttal. Én nagyon régóta a "Natalie" nevet favorizáltam, kihasználva, hogy a német állampolgárságom miatt lehet nem magyar írásmódot is választani. (jó, tudom, NikolÉÉÉÉÉ). De ez a név a Szenteihez nem megy. Ergo vagy Balut cserélem le, vagy a nevet. Én - botor fejjel - a név mellett döntöttem. A 2nd választás a "Mara" volt, ez megy is a Balu vezetéknevéhez. Egy hónapja cca megnéztük, benne van a német névlistában is (akkor OK), de egyben meg is néztem, hogy mit jelent: "Szomorú, búskomor"... na erre én lettem búskomor, hogy akkor most mi lesz. Pár hete viszont megszületett az isteni szikra, megvan a név: Lili. Most már csak azért izgulok, hogy ha kislány lesz, akkor szőke kékszemű cserfes legyen, mert ez a név vhogy olyan. Nem egy barna, komoly lányé.
3. Oltás: voltam házidokinál (őt nagyon szeretem, vele tényleg mindent meg lehet beszélni, nem küld el, meghallgat, nagy kincs!). EKG OK (igazából ezért mentem). Ő annyit mondott, hogy sima influenza oltást nem adna be (ezt a cégünk ingyen adja annak, aki kéri), de a H1N1nél nem biztos. Ő úgy tudja, hogy ez a vírus erősen veszélyezteti a kismamákat, de az is biztos, hogy kismamákon nem tesztelték (ki lenne az a hülye, aki hagyná magát ilyennel tesztelni!). neki is voltak negatív élményei a praxis alatt infulenza vírus mellékhatásokkal kapcsolatban, meg volt neki is influs halálesete, ami csak úgy jött (nem h1n1). De nem tud mit mondani, mert az én döntésem. Viszont azt javasolta, hogy Balu, mivel egyetemen dolgozik, oltassa me magát, én meg talk a nőgyógyásszal, aki persze úgyis majd rámbízza, mivel nulla tapasztalat van ezen vírus vs. kismamák témában :(
Különben jól telt a délelőtt, jött a masszőr, legyúrta Balut. Közben jött CSK, hozta az 1 hónapos muffin lemaradását, és egyben ő is bekéretőzött egy kis masszázsra. Utána főztünk (naon fincsi lett, a konyh amég romokban), meg mostam egyet és dolgoztam is, ha már Home Office üzemmódban vagyok :) Most is dolgozás lesz, eddig volt a relax.
Pusszancs!!!!

8 megjegyzés:

Axa írta...

MIJAZHOGY BOTOR FEJJEL???? Aszittem Észnélkül! :))))

Nico írta...

Imádlak ám, csak ilyen módon bókolok :)

szokei írta...

Héééééééééééééééé. Csöpög a szirup, most moshatok fel. :))))

szokei írta...

Ezek szerint már a második randin volt kex? Nem semmi. ;)))

Nico írta...

És nálatok nem csöpög? :)
Nem, a kexre csak később került sor, itt egy arcra puszit kaptam. A szájból szájba dolog a 3. eseménykor történt meg, akkor lettem hivatalosan felkérve "járás"-ra :) ... na most már mindent tucc

Zsófi írta...

hú, na ez az, amit én nem fogok kibírni, ha egyszer eljutok oda, hogy megtudjam a bébi nemét. hogy kislányomnak, kisfiamnak, vagy a nevén szólíthassam a lehető leghamarabb, nem pedig kisbabám, vagy fene tudja mi. :)) na meg a szoba tervezés, ruha válogatás, ilyesmi, én biztos megnézetem majd a dokival. :)

Nico írta...

Mi becézzük mindenfélének, főleg különféle zöldség és gyümölcs neveket akasztunk rá a "standard" gyerek, pocaklakó, bébi és egyebek mellett :)
Ruhákban asszem nem leszek egy rózsaszín mániás, (főleg, mert fiú lesz! ... vagy kislány...) habár igaz, a rokonok / barátok vásárlástechnikailag szeretnék tudni a babóca nemét. Erre én azt szokom mondani, hogy a kéket is felhúzza a kislány, a világoszöld, világosbarna, halványsárga is vegyes szín, úgyhogy nagy a választék :)

szokei írta...

Mindent még nem tudok. ;))