2009. szeptember 8., kedd

Aludni szeretnék!

Kezdek teljesen kiakadni :( Nem elég, hogy 4 hónapja nem tudok hason aludni, csak az oldalamon- és ez még így is lesz egy jó ideig!, persze a baba miatt örülök, hisz ő az indok, de mégiscsak..
Lassan 1 hónapja (amióta hazajöttünk a nyaralásból) már oldalt sem tudok aludni, mert az aktuális oldalamon bedugul az orrom az allergia miatt. Gyógyszerek kilőve, amit eddigi években szedtem, csak csökkentik a tünetetek, állítólag a terhesek jobban megszenvedik az allergia szezont, mint normál állapotba. Marad a háton alvás. na abban sosem voltam jó :( Fáradt vagyok, nem alszom, éjjel tüsszögök, trombitálok, felhúzom magam azon, hogy hangos vagyok, és Balu sem tud emiatt aludni. És emellett a normálisnál fáradtabb is vagyok Babóca miatt... ALUDNI AKAROK!!!!! legyen már hidegebb (grr, utálom a hideget...), és akkor legalább az oldalamra fordulhatok :)
Uff, beszéltem.

1 megjegyzés:

szokei írta...

Nyugi. Hamarosan vége a nyárnak (én már fázok) és akkor elmúlik az allergiád. Még pár hónap és "learkod a csomagod", így úgy alszol ahogy csak akarsz (és ahkkor amikor a baby engedi)