2009. szeptember 10., csütörtök

Az a fránya freemail jelszó

nemrég írtam mindenkinek, hogy a freemailom kaput. Na erre ma kb 24. próbálkozásra összejött! Ama egyszerű és prózai oka volt a felejtésemnek, hogy ez a csodálatos freemail csapat lecsonkoltatta velema jelszavamat. Tudniillik a jelszó náluk min. 5 max. 8 karakter lehet, csak hogy a rossz fiúknak egyszerűbb legyen a feltörés; így csak a 5-8 között lévő számkombinációt kell végigfésülni. De most tényleg..miért baj az, hogyha én 10 karakteres, ezáltal biztonságosabb jelszót szeretnék? Ennyire leterhelem az adatbázisszervert a hosszú jelszóval? Vagy egyszerűbb így a jelszavakat tárolni? Nekem ez magas.. nade ez legyen az én gondom.

Máma amúgy szalma vagyok..igaz Hayek kisasszony nagy sajnálatomra nem segít, így kénytelen leszek megvárni ja Zasszonyt. :)) Ő ugyanis ma és holnap fejtágításon van..szerintem 1 időre az utolsón.

Holnap még meló, azt szombaton is...1 kis szőlőszedés keretében megvalósuló közmunka keretében!

1 megjegyzés:

Niki írta...

NICO, kicsit megkésve, de boldog névnapot kívánunk Dániából!!!!! Sok puszi: Niki, Marci