2009. szeptember 15., kedd

Audis gyógyegér

Írtam 1 levelet az autozz.blog.hu-ra,de kitudja megjelenitik-e így leírom ide is. :)

Miután végignéztük a Mizo-s lányokat Szexárdon, gondoltuk beugrunk 1ett vásárolni a Park Centerbe. Mivel Párom várandós, ilyenkor ugye elég gyakran jön rá az ember lányára a pisilhetnék, nosza ott a McDrive, gyorsan beugrik és elintézi folyó ügyeit. Én úgy gondoltam odakint megvárom. Ekkor lettem figyelmes a csatolt képen látható autóra, melynek tulaja jogsiát gyaníthatóan a Vaterán szerezhette, valami extra aukción!
Gondoltam is ezt megörökítem, azonban nyílt az McDrive ajtaja és 1 közepesen kigyúrt kopasz tetkós kilós arany nyakláncos fején napszemüveget fordítvahordós fiatalember lépett ki az ajtón. Na gondoltam ez lesz a tulaj! És nem tévedtem. Első gondolatom az volt, hmm biztos kijött, eszébe jutott ama fatális tévedés, hogy kicsit rossz helyre kicsit rosszul parkolt. Hát nem. Beült valamit kiszedett a verdából, majd kiszállt, pitty-pitty és ment vissza az étterembe Szolárbarna tejfelhidrogénszőke barátnőjéhez. Node! A feketeleves csak ezután következett! Begurult ugyanis a parkolóba 1 rendőrautó! Gondoltam ITT az igazság pillanata! De 1 Túrót! Autóból szerv kiszállt, megnézte a Mozássérülten beparkoló Audit, majd mint aki jól végezte dolgát bement a Mekibe , gondolom 1 hambiért. Én csak álltam ott, és néztem.. Ez nem igaz. De sajnos az volt.
Így kaptam 1 kis részletet a Magyar reality showból 2009-ben Szekszárdról..is.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Még az is lehet, hogy jót beszélgettek. Ha viszont szóvá tetted volna, akkor:
a fuxos lever
a rendőr megbüntet téged

Éljen Magyarország!

Axa írta...

Igen. Nekem is ezek futottak át az agyamon. Sajnos itt tartunk ma Magyarorszagon...