2009. szeptember 12., szombat

A másik szalma

Sziasztok, ma én leszek Szalma, Uram ma szőlészeti robotmunkán van, eggel elcsatangolt, majd estefelé jön vissza. Nagy terveim vannak a mai nappal, mert most már egy csomó minden nem állapot, ami a lakásunk környékén leledzik: van két teli szárítóm ruhákkal vasalásra várva. Van egy tele szennyes tartó mosásra várva. Itt helycserés támadást tervezek, a száza és immár kivasalt ruhákat pedig elő szeretném léptetni "szekrénylakókká".
Ugyebár van egy blogírási elmaradásom - ezennel pótolva, Ti vagytok a 2nd a listán, de csak azért nem 1st, mert az első mosás már elindult, most van egy kis átmeneti időm!. Interneten szeretnék kicsit kutakodni - vércsoport összeférhetetlenség témában, csak hogy ezt is kipipáljam.
Tervezve van még egy kis pakolászás - 3 különböző szekrény a tervezett kisbaba szobában is sorsára vár, az egyikre rámutatok, és nekifexek, megláttyuk meddig jutok. Délben Anyuékhoz megyek ebédelni.
Ha időm és energia engedi, megnézem végre a terhestorna videót, amit Balu hozott, és ugye nézés = kipróbálás is egyben, már előre félek, hogy két karlendítés után levegőt sem fogok kapni :(
Ahogy Balu is írta, két napig nem voltam, tréningeztem az osztályommal. Igen, ez volt az utolsó egy jó ideig. Furcsa volt, mert végig bennem motoszkált ez, és - legnagyobb sajnálatomra (vitz!) - van ezen az osztályon pár lüke, aki nagyon a szívemhez nőtt, és egy ideig nem nagyon fogunk találkozni, de szerencsére pécsiek (nagyjából) mindketten, és csak összefutunk majd vhogy. A tréning különben jó volt, a mozgásos feladatokat nem csináltam (habár hullahoppkarikán én is átbújtam, igaz én egyedül, mig a többiek 2-3 fővel eccere -, de ezt előtte megbeszéltem a trénerekkel. Lajosmizse mellett voltunkkülönben, Gerébi Krúria, nagyon rendben van az a hely! Tréningre, esküvőre is jó, meg ha nincs tele hülye tréningezőkkel, akkor relaxálni is kitünő szerintem. Péntek reggel rajtunk kivül volt még egy csapat, ami kissé feldobta a mi cinkelős hangulatunkat. Mi ugyebár melegítőben, esti bulitől (már aki) lefáradtan vonszoltuk magunkat egész nap, na de ezek!!! Reggel 9re jöttek, talpig nyakkendő, a nőkön kiskosztüm, de abból is olyan, ami egy királyi esküvőn is megállta volna a helyét, pipec verdák! Ja kérem, a Zepter csapat értékesítési tréningje és értékelő napja volt!!!! Mi sem kellett nekünk több:) felvetettük, hogy tessék, itt van egy halom fiatal, nagyjából biztos szektorban dolgozó, AB státuszú ember, tessék nekünk megpróbálni eladni az edényeket! Ne az értékesítő gurut maszlagjait halgassák, hanem élesben próbálkozzanak ... belénk tört volna a bicskájuk, az tutkó :D
Este 8 körül értünk haza, utána én rövid vacsi névnapozás, híradó nézés, majd ismét elaludtam a TV elött (ez nálam már szokás), 10 körül keltett Balu, hogy bemásszak az ágyikómba.
Névnap: IMÁDOM A ZURAMAT!!!!! Az ok, hogy kaptam Tőle egy csokor virágot :) De emellett kaptam tőle egy képet is, amire csak annyit tudtam mondani, hogy nem vagy normális! Meg hogy Imádlak, meg hogy nem vagy normális :) MAjd megkérdem tőle, hogy leírhatom, mi volt-e a képen, habár Pittának előre is üzenem, hogy nem sexuális fotó Baluról!!!! :)
Röviden ennyi, majd igyexem beszámolni, hogy mit sikerült a tervekből végrehajtani.

N.

Ps: mindenkinek köszönöm a névnapi jókívánságokat!!!!! :-*

1 megjegyzés:

Axa írta...

Én mint hites Úr ezennel nagy kegyesen engedélyt adok a szóbanforgó tárgy leírására! :D