2009. szeptember 24., csütörtök

Plötyi

Mostanában. Tény és való kissé régen jelentkeztem. Odabent a melóhelyen 1,5 hete gyűrjük a MAB-nak (Magyar Akkreditációs Bizottság) valót. Vannak a tantárgyak. Eddig ok. a többi kissebb-nagyobb káosz. Van a kódja, abban benne melyik tanszék is oktatja, és itt kezdődik a veszekedés..mert ugye ez pénztől is szól. aztán vannak ugye a kreditek, nem lehet túllépni 1 adott limitet 1 adott oktatónak na de! Hála a magyar rendszernek csak megfelelő képzettségű Dr, HabilDebil, DLA..stb ember vihet 1-1 tantárgyat, ami persze nem azt jelenti, hogy Ő is csinálja, lehet más.. ilyenekből van nekünk 8-10 szakunk, és próbáljuk a kodokat neveket ellenőrizni összegyűrni...én nemrég lettem beavatva, bár van 1 sanda gyanum ha kollega elmegy nyugdíjba, ezt én fogom megnyerni...addigra már lesz 1 program hozzá, amit most tesztelünk, vagyis még csak a kolléga. Szóval agyilag kicsit vatta vagyok, na de majd holnap kiélvezkedem magam!

Amúgy ma ajándékot kaptam az én kis Cicókámtól! Hálópólót, alsogatyeszt, borotvakrémet, pengét, PENDRÁJVOT És 1 OLDALTÁSKÁT! Fuu holnap abba megyek majd! Naggyon menőő leszek!! KÖSZI CICÓÓKA!! (Na jó Ő is úgy kapta és rámtestálta egy részét, de akkor is!) Ha a Swissair-nál csomag elhagyás van, akkor Te is ilyet kapsz! Halllod PITTA! Vigyél magaddal 1 üres kitömött táskát veszítsd el és ilyent kapsz! :) Ilyet a WizzAir nem ad! :))

Tegnap voltam kosrazni...1 órát majdem ohne szünet..lehet amiatt is vagyok kissé fáradtabb, holnap meg irány a víz! Aztán a kéényesztetés wááááá!!

Kidumáltam magam! UFF!

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Mibe is mész holnap? Alsógatya, póló, pendrive? Szép leszel, csak egy kicsit hideg lesz. :))
Pitta vagyok, de lenyúltam Zsófi gépét.

Zsófi írta...

Maradok a Wizz Airnél, nem veszítik el a csomagot, mert nem is adok fel. 2-4 napra elég a fedélzeti bőrönd is. :)