2009. december 21., hétfő

Pocikás Feleség biobájglival tálalva

Helló Drágáink. Régen volt már képcsinálás, hát ma nekiveselkedtem és újabb képeket csináltam a Kismamámról! íme!












Csodásan fejlődik a pocikája! :) Igaz most feljebb tornázta magát a Kicsike, mert csukláskor nem lent lehet érezni, hanem feljebb.

Jelentem ma beszereztük az UTOLSÓ karácsonyi ajándékot is, már csak a csomagolás van vissza!
És jelentem a Biobájgli egyre csak fogy...ja igen biobájglit sütöttünk.. Van anyunak 1 jó és egyszerü receptje még a nagyitól, de fehérlisztel. Azonban Nicnek uugye most vigyázni kell a szénhidrátjára, így elhatározunk bebiózunk :) Vettünk teljes kiörlésö, meg graham lisztet. Az elöbbiből került bele 2/3 a 2. ból 1/3. igaz szárazabb lett az összegyúrt tészta, de 1 adag rumocska segített rajta. A mákba meg került 1 kicsivel több cukker, így az összhatás tökéletes lett!! Ime 1 kis dizájn fotó róla:


3 megjegyzés:

szokei írta...

Jól néz ki. De kérdés, hogy ez a kijelentésem pontosan a kire/mire vonatkozik? :)))

Zsófi írta...

én is kérek :)

Axa írta...

Pitta ez nem ?dés.. mind2ő JÓL NÉZ KI! :)

Zsófi, gyere le van még 1,5 rúd..de siess mert vészesen fogy... :)