2009. december 19., szombat

Asszony megtartva. :)

Máma az én Drága Cicókám Önnálóan főzöcskézett! Igaz volt receptje, de gyakorlás teszi a mestert ugyebár!
Gulyásleves volt a kaja, és naggyon finom lett! Ha így folytatja lassan jobb lesz mint én, aztán már csak a rendeléseket kell leadnom!
Máma beszerváltunk még 1-2 ajándékot, már csak EGY van vissza!! Nagyon jóók vagyunk az idén!
És elökészítettük a bájglit is, kicsit most bio lesz , nic Álcukrossága miatt, ezért teljes kiörlésü, és graham lisztből lett készítve. Holnap reggel meg kisütve.
Valamint voltunk börgyogyónál. Az időpontot kb 3 hete kaptuk...hát van 1 anyajegy amit sajna le kell szedni. És a pociján van Nic-nek. Szegénykém megijedt eléggé, de én öntöttem bele a lelket nagy vödörrel. Jövő kedden lesz a levétel. És MINDEN RENDBEN LESZ!

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Én is receptből főzök, nincs azzal semmi gond. A végeredmény a lényeg, és ha finom lett, akkor váljék kedves egészségetekre.
Jövő hétre drukk, bár tudom, hogy minden rendben lesz.

Axa írta...

A bájgli 1xerüen SZUPER lettt! Köszike szépen!