2009. december 18., péntek

Letetten a lantot.

Legalább is Karácsonyig! Hál isten 1 kolléga elvállalta az ügyeletet, mivel neki úgyis bent kell lennie. Így nyugiban békésen tudunk készülni a Karácsonyra. Igaz lesz még 1-2 maszekom, de azokat majd be-be szúrogatom. Elég pörgős héten vagyok túl, valahogy mindig megtalált valaki a melóhelyen, így tekertem mint a kisegér. (Na jó..a mai napom kicsit nyugisabb volt, igaz délutános voltam, de ma dél előtt elmentem úszni, majd szaunázni. Ez naggyon nagyon jó volt, csak nem lenne olyan q..va drága.) Ezért most megbontottam1 üveg Cuve-t és kitöltöttem magamnak 1 pohárkával.

Ma kaptunk Tesóméktól 1 fonedoszkópot, baba hangját hallgatni. Keresgéltem, Nic is keresgélte, de nem találtuk..Persze közben a puruttya rugkapált 1-et 1-et... szóval nem értem...füllel már 2-3x is megvolt, erre most ezzel meg nem. (pedig jó, leteszteltük) Igaz most füllel sem találtam meg...lehet elmászott az eredeti helyéről..na majd újra próbálkozunk. :)

3 megjegyzés:

szokei írta...

Mázlista. Én végig dolgozok az ünnepek között is. Na jó nem. Az ünnepek között a benti telefonom a mobilra irányítom és ügyelek. :))

Zsófi írta...

Én viszont tényleg dolgozom. Vagyis bent kell lennem, bár meló szerintem nem lesz.

Axa írta...

Na ma majdnem nekem is úgy lett hogy bemehetek 2 az ünnep elött.. de halisten mégse kell! :)