2009. december 4., péntek

megböktek

Az előző hetek/napok hektikus vélemény orgiája után - mint ahogy a címben is utalok rá - fél órával ezelőtt megbökettem magam. A dologhoz hozzátartozik, hogy ma reggel felhívott az az orvos, aki ha azt mondja, ezt a gyógyszert szedjem be, akkor beszedem, ha azt mondja, hogy műteni kell, akkor megműttetem magam, ha azt mondja, bökessek, akkor megböketem magam, még akkor is, ha úgy vélem, hogy nem leszek beteg, mert vigyázok magamra.
Úgyhogy kisebb idegeskedést után - közben utánanéztek, hogy a millió allergiás keresgélések ellenére, ami nálam volt az elmúlt időszakban - bökhető vagyok-e a háziorvosnál, vagy csak kórházban - Balu eljött értem, igazi Lovagként elkísért, fogta a kezem (a szúráskor nem, csak előtte és utána), és visszahozott a munkahelyi kusznimba.
Ma van a last day, nem így terveztem. De így alakult.
Majd még mesélek bővebben is.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Mivel böktek meg? Anti H1N1?

Axa írta...

HáEgyEnEgyalmát.
Ön nyert!