2009. december 11., péntek

1st 7 otthon

Lassan letelik az első hetem, amikor - elméletben - már nem dolgozom, és már csak pihennem kellene (papíron szabin vagyok). A valóságban azért ez nem teljesen így alakult, mert úgy elrepült ez az 5 nap, hogy csak na!
Hétfőn itthon voltam, délelőtt kicsit dolgoztam (ígértem egy elemzést még a Boss-nak, péntek reggelre kell neki, de még mindig nem vagyok vele kész, lsd. later az okok), utána anyuéknál ebédeltem. Balunak furcsálltam is, hogy egy kanyiló telefonom sem volt, ami azok után furcsa, hogy mindenki mennyire jelezte, hogy "Úristen, egyfolytában hívni foglak majd, mert nem tudom mi lesz" .. hát vhogy mégiscsak mennek a dolgok? :) De azért délután megcsörrent, és másfél óráig csörgött is rendületlenül. 5-re mentem tornázni, 7-re hazajöttem (Balu édes elém jött, meglepett), vacsi, döglés.
Kedden "cukorjárat" volt. Ez annyit jelent, hogy reggel 7-kor reggeli, 8-kor vérvétel (pontosan ám, nem lehet késni), utána fel a diabetikus dokihoz, aki súlyt és vérnyomást mér, utána délre kell visszamenni az eredményért meg a tanácsadásért. Na mivel ez a város túlsó végén van, viszont közel Balu munkahelyéhez, ezért a köztes időt Balunál töltöttem. Együtt ebédeltünk, majd utána gondolta eljön velem, és kivisz a védőnőhöz, aki szintén keddi (délutáni) program volt. Ez nem valósult meg, mivel nem engedték be már a sorompónál sem, moindva, látogatási tilalom van. Kicsit felhúztuk magunkat, mivel egyrészt a reggeli vérvételnél - a kórházon belül! - volt anyuka, aki férjjel + gyerekkel együtt ücsörgött ott, másrészt sorra húztak el mellettünk a pizza és egyéb ebédfutárok, akiket felengedtek. Értem én, hogy karantén, de akkor vagy mindenkinek, vagy senkinek, ne pofára menjen, mert akkor sz*rt se ér (már bocs). Balu úgyhogy nem jött be, én morcosan elmentem a rendelésre, ahol - jé... - két férfi is üldögélt anyjuk mellett. No comment! Az eredményem egyébként kiváló, pont annyit mértek most reggelis hassal, mint másfél hónapja éhgyomorra. Még egyszer kell mennem (dec 22), és ha az is ilyen szuper, akkor legközelebb már csak szülés után. (de a diétát tartani kell ám .... a nőgyogyóm szerint még az is lehet, fals volt a másfél hónapja mért magas értékem, de ezzel nem játszunk, max néha elcsábulok:)) - Ja, és a hét jó híre, hogy 6 hét után végre híztam 1 kilót, most vagyok 64!!! És én ennek úgy örülök :) persze az nem lenne jó, ha minden héten 1 kg plusz jönne rám, mert akkor a végére +7 lenne, és az kicsit bálna feeling lenne.
Utána Balu kidobott a védőnőnél, nála is minden OK, kedden jön lakást látogatni. Ó Egek, lehet takarítani :) :) :)
Utána kicsit még vásárolgattunk Baluval, voltunk a keresztfiánál látogatóban, rohangálás, este vacsi, döglés, pihi
Szerdán mentem a céghez intézni a telefonomat, Balu szabit vett ki, maszekolt. Én délelőtt pakoltam / selejteztem az irodába (és még nem vagyok kész), utána együtt ebédeltünk, majd mentünk nőgyogyóhoz gyógyszerért. Közben felszedtük Anyut, go KIKA, tesco xmas shopping, amit egy kis kávé, forró csoki, teával fejeztünk be, és megint csak cca 6-ra értünk haza.
Na ezért nem vagyok kipihenve... tegnap nyugisabb nap volt, este sétáltunk egy kicsit, persze itt is volt történés: azzal a lendülettel, ahogy becsuktuk a lakás ajtaját (kívülről) jöttünk rá, hogy nincs nálunk kulcs. Hmm... séta vége Anyuéknál végződött, akiknél van 1 pótkulcs, jót derültek rajtunk :)
Ma sem telt eddig nyugodtan a nap, persze, kinek mi a nyugodt. Jöttek a villanyszerelők (volt egy kis bug az áramhálózattal, de megoldották), most melegítem az ebédemet, utána meg majd még vmit mászkálunk Baluval, próbálunk újabb xmas dolgokat lehúzni a listánkról. ja kérem, nagy a család, az én oldalam nagyjából megvan, de Baluéknál 24-en leszünk karácsonykor, és ott még részben hiányos a lista (van ahol még ötletünk sincs).

Úgyhogy nem lógatom a lábam, és unatkozom egész nap, ahogy terveztem, pedig pocak egyre nagyobb, Babóca egyre jobban rúg. Egy hónapja még azt hittem, azok a nagyok, amiket akkor rúgott, de ezt most visszavonom.. és gyanítom lesz ez még így se :)

Majd lassan készítünk újabb sexy fotókat, és jön maj dmég az élménybeszámoló folytatása is, most megyek enni.
Nektek is jó étvágyat, puszi!

Nic

3 megjegyzés:

szokei írta...

Miért jön a védőnő lakást látogatni? Te kérted? Én nem akarom, hogy meglátogasson.
A mi lakásunk pótkulcsa is az anyunál van. Oda-vissza 75 km. Szép kis séta lenne. :)))

Nico írta...

Mert kötelezően kell jönni látogatni, mielőtt születik a baba, meg utána is, de akkor még gyakrabban. Gondolom megnézi, hog ymilyen helyen fog aludni, meg nem egy csótánytanyába érkezik-e, hogy nem kell a gyámhivatalt bevonni. Az üres boros/sörös/páleszos üvegeket addigra kiszedjük majd a kiságyól :)
Anyumék szerencsére 500 méteres körön belül vannak :)

szokei írta...

500 méter? Az nem jó. Papucsban is át tud jönni az anyós. :))))