2009. december 22., kedd

Kórházjárás - egy időre kipipálva, hope!

Na ma a dél napot különböző kórházak különböző váróiban, meg vizsgálóiban, meg műtőiben töltöttem, de túl vagyok rajtuk! Reggel 8-ra kellett menni - a terveim szerint utolsó diabetesz vérvételre -, szépen levették (már meg sem kottyan, tökre belejöttem, hogy csak nyújtom a karomat, oszt csapolnak), utána go fel súly és vérnyomás mérésre. Balu nem mert bepróbálkozni az elkísérésemmel, okulva a múltkori portás incidensből, de ma semmi sem volt. A rendelésen 3-an ülték még előttem, mindenki párban, úgyhogy meg is beszéltük Baluval, hogy délre ő is jön velem. Tök gyorsan kész voltam, 9-re kellett menni a Bőrklinikára a műtétre.
MInt a kisiskolások pár perccel 9 előtt jelentkeztünk a felvételen, hogy akkor gyüttünk, mondták, ok, aláírattak egy papírt, kipipálták a nevem, hogy "Ez az előjegyzett mai ember is itt van", és mondták, üljünk le, majd szólítanak. Mi leültünk. Oszt ültünk. És még mindig ültünk.
Nem jó dolog, amikor az embert várakoztatják, mert olyankor sok hülyeség jut az eszébe. Hát nekem is:( Balu próbálta elterelgetni a gondolataimat, de egy idő után már ő is ideges lett, hogy minek rendelnek oda minket 9-re, ha 10-kor még sehol semmi?????
Kis unszolásra rákérdezés, hogy mizu, majd mondták, hogy elhúzódott a mittomén mi, de mindjárt-mindjárt. Cca 5 perc múlva mehettünk is a műtőben, volt 4-5 "áldozat".
Átvetkőzés hozott ruhába (nem ám utcaiba bemenni a steril műtőbe, jó lesz az otthonka is, amin akár fél tucat kutya is mászkálhatott előtte, de ez senkit nem érdekel, meg az sem, hogy az "öltözőben" egy fia szék sem volt, ahova leülhettél volna, de kicsire nem adunk!).
A doki tök normális volt, felsoroltam az összes bőr bajom (van pár), meg a pocakomat is, nagyon vigyázott rám a műtős nénikkel egyetemben is. Végig nyugtattak, meg kérdezték, amikor szisszentem, hogy ez most a műtét vagy a gyerkőc, és ha a Babóca volt, akkor simogatták a pocakom, hogy nyugi, mindjárt végzünk :) Szóval lefoglaltak, hogy ne parázzak. 5 perc volt az egész, túl vagyok rajta, helyes kis ragtapasz van a pocimon, 5 napig rajta kell hagyni, varrat szedés január 7, szövettanról meg majd szólnak. (de az kit érdekel, mert SEMMI BAJOM!!!!).
Utána gyors ebéd, mentünk vissza cukor Part II-ra. Ott is minden OK az eredményemmel, többet nem is kell mennem, csak tartsam a diétát, és szülés után 6 héttel kell egy kontroll, különben Agyő :D Én benne vagyok :D
Cca 2-re végeztünk, beugrottunk Balu anyukájához, elhoztuk a xmas ajándékomat, meg vettünk még vmit Babónak, Balu elugrott egy maszek kellékért, és hazajöttünk.
Én most itten, vár egy kis házimunka, meg csomagolni nekiállok, Balu elment xmas treet vásárolni anyukájával meg unokatesójával (mindkettő bitang nagy fa lesz, segít cipelni), és ha hazajött, akkor lezárom az ajtót, és eldobom a kulcsot, ma már sehova sem megy!

Holnap 23. Mindjárt Karácsony. Az utolsó ketten - legalábbis egy jó ideig -. Furcsa lesz. Utána meg mindjárt 2010. Amikor minden más lesz... gyorsan elrepült ez az év.

Nincsenek megjegyzések: