2010. október 19., kedd

Türelem türelem türelem

A gyermekhez sok türelem kell. Máma megtapasztaltam, hogy éjszaka ez hatványozottan igaz. Próbáltam már  gyereket párszor elaltatni éjszaka.. régen ment mostanában nem jött össze sose...és hát közel voltam hozzá, hogy ma is feladjam; végül is 1,5 óra küzdelem után sikerült! Lássuk hogy is zajlott az iccaka...nem biztos, hogy a pontos kronológiai sorrendben adok vissza mindent. És tudom Nic ezt már jó párszor átélte, de nekem ilyen hosszúra most nyúlt először (eddig általában vagy annyira bőgött a kicsi, hogy Nic jött leváltani 2-5 perc után)
És akkor lássuk!

valamikor 2 körül.. Roger...roger... here is Csupi! I'm waiting for you! (magyarul: oáá oáááá)
Szülők: Mi meg inkább a télapót várjuk, mint azt hogy hozzád kimenjünk az éjjel kellős közepén... De Nic megkér, mondom magamba OK még 1 próba a sok hasalás után, talán MOST jött el az ÉN időm!
Kimegyek, Béby meglát..hehehe...mire én: nekem annyira nem HEHE, de gyere kiveszlek azt sétálunk 1 kicsit.. Ez nem teccet Ő uraságának, na jó akkor vessük be a 2. versenyzőt (2:10) szopifotelbe lecsücs, vizes cumi be majd hinta palintaaaa (Esténként én szoktam neki adni a tápit, abba sokszor ebben a pozícióban belealszik, gondoltam most is szerencsém lesz..) A gyermek válasza: Ó apa hagyjá békén csinálj valami máást (in Ungarish: Oááá oáááá...) Itt asszitem Nic kijön, de gyors poziciót váltottam..gyerek csendben..hmm hmm... Apuka kis naivan azt hitte a gyermeke alszik (2:20) ám Ő csak erőt gyűjtött... hogy hirtelen felhúzta magát ülő pozitúrába, aztán belekapaszkodjon apa hajába és belehöhögjön a  fülébe. Ó mondom Te Szent Kleofás, na akkor újabb trükk; Nem tudom ki látta a Conan a barbárt... az elején van 1 rész ahogy a kisSvájcinéger teker körbe kőőrbe valami malomkövet (Aki nem annak itt a videó 4:36-tól nézzétek.. ) No hát én is így járkáltam körbe körbe, közben kicsit rugózgatva meg hintáztatva a kezem, amit kis Conan nem csinált, gyaníthatóan azét mert 1. így is rohadtul fáradt volt - nem kevésbe én is, 2. a csúnya bácsi rávágott volna a popsijára az ostorjával, fujj fujj! No fáradni én is kezdtem..és látszólag a gyerek is pilledt...nosza rajta tegyük be az ágyikóba! Gyerek letesz.. forgolódik, látszólag szuszog, majd ismét ébren van. (2:30) Fúú de jóó akkor fussunk neki még1x.. hátha nem voltam elég nyomatékos, hogy most éjszaka van, neki pedig 1 dolgot kell ilyenkor csinálni, amit úgy hívnak: SZPÁTY! nem pedig dödörészni, sírogatni, és apa karjába kapaszkodni, depláne nem harcolni a nagy barna szörnnyel (aki nem emléxik, annak csak emlékül: ez 1 barna összetekert frottírtörülköző) No itt már kezdett a cérna vékonyodni nálam, de mondom még1 próba... közben felváltva mormogtam magamban a csúnya szavakat, és fohászkodtam a Teremtőhöz, hogy legyen oly szíves segítsen elaltatni a kicsit...De Ő bezzeg tudja mit kell ilyenkor csinálni...aludni! mert hogy a gyermek továbbra is fent viribelt. Ezek után csináltam még 1 kör Svájcinégert, meg 1 itatós bulit, megpróbáltam ismét letenni...ugyanaz volt a szitu.. kicsi forgolódás, azt ébrenlét. Ekkor ismét a Teremtőt szólongattam, de használtam hozzá ízesítésként mindenféle nemi aktusra utaló jelzőket is, ezért utólag is elnézést, Tőle is, meg a Kicsitől is. Bár utóbbi sztem nem hallotta..(3:00) És asszem itt pattant meg bennem is valami és mentem vissza Nic-hez, hogy én ezt feladom nekem nem megy. Ő édin megsimogatott, hogy menni fog. Na jó nagy levegőt vettem és mentem még 1 kört. Kicsit tovább csináltam mindent...és a végén az ölemben bekómált..na de ilyet az elmúlt 1órában kb. 3-4x, így most vártam...és vártam...hmm hmm..nem nagyon mocorog...ez talán a jó jel..."felpattantam" vele, és még1x leraktam...kis dödögés forgolódás...majd szunya...nem hittem el (3:25) vártam...lehet megen csak szivat...de nem...aludt.. édesen...ahogy ezelőtt kb 1,5 órával.

Nincsenek megjegyzések: