2010. október 28., csütörtök

5 és fél

... foga van a gyereknek! Kint van a kettő középső, amolyan jöttek, láttak, kibújtak módon. A kis vámpír fog párját vártuk már vagy 3 hete, és arra tippeltem, hogy Csipa azért olyan extra nyűgös, mert az jön végre. Hát nem. Az még mindig csak a kapuban tolong, de van másik kettő, és a gyerek HARAP! Mindent, de legfőképp engem, ahol csak ér. Én ezt nem nagyon lájkolom! De legalább már kicsit többet alszik, lehet, ebben a homo kúp is segít. Két eléggé horror éjszakán vagyunk túl, Csipuka sokat tett azért, hogy erősen gondolkozzak egy testvéren... Balu eléggé jól viselte, igaz, neki nappal segíthetett a KV, ha nem is sokat, de kicsit talán. Ma már csak kétszer kelt, igaz az egyik alkalommal majd egy órát csicsijgattam, meg szopiztattam, csócsáltattam a drágát, de utána aludt... csak én nem bírtam, hülye mobiltelefon :( .... az elmúlt időszakban egyszer kapcsoltam ki. Azon az éjszakán vitték be aput a kórházba. Azóta nem kapcsolom ki.

Egyébként még mindig nem mászik, megy, kúszik. Kutyázik térdelve és függőlegesen az ölemben. Most épp nem vagyok ideges amiatt, hogy mindenki körülöttünk már közlekedik, de lehet, pár nap múlva változik a helyzet. Jókat derültem Hadas Kriszta babannaplóján (Baba Magazin), sorstárs, pontosan azt írta le, amit érzek. Most ez még tart, aztán megláttyuk.

Bocsika, ma rövid voltam. Uff.

Nincsenek megjegyzések: